دشمن واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را وارونه جلوه می‌دهد
کد خبر: 3908696
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

دشمن واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را وارونه جلوه می‌دهد

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینكه دشمن با تمام قوا و ظرفیت در صدد ایجاد شک و تردید در جنگ تحمیلی و دستاوردهای دوران دفاع مقدس است، گفت: دشمن واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را وارونه بیان می‌کند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش‌حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس، عصر دیروز، 14 تیرماه در بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس گفت: دشمن با تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در صدد ایجاد شک و تردید در دستاوردهای دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است که باید با بیان واقعیت‌های دوران دفاع مقدس به عموم مردم و انتقال آن به نسل جوان آن‌ها را آگاه و از این حربه دشمن جلوگیری کنیم.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه از نقش یگان‌های نظامی و انتظامی استان در دوران دفاع مقدس می‌تواند جایگاه و نقش‌آفرین‌های رزمندگان و یگان‌های استان را به بازدید کنندگان و نسل‌های آینده بازگو و منتقل کند.

حبیبی تصریح کرد: دشمن واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را وارونه جلوه و بیان می‌کند که باید از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در راستای بیان واقعیات‌های دوران دفاع مقدس استفاده کنیم و در این زمینه بیان خاطرات رزمندگان و فرماندهان بسیار با ارزش و مستندی جهت مقابله با تحریف دفاع مقدس است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: نیروی انتظامی استان فارس با تمام توان در این نمایشگاه نقش نیروی انتظامی استان در دوران دفاع مقدس را در معرض دید عموم قرار خواهد داد و شهدای مدافعان حرم و امنیت ناجای فارس نیز به بازدید کنندگان معرفی می‌شوند.

سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس نیز در این بازدید به بیان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان، تدوین دانشنامه دفاع مقدس فارس و برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استان فارس پرداخت.

وی افزود: اولین شهید دوران دفاع مقدس استان فارس مربوط به ژاندرمری سابق و نیروی انتظامی است که در دوران دفاع مقدس اولین گروه‌های نظامی که در مقابل دشمن ایستادگی کردند و نیروهای مربوط به ژاندرمری سابق و نیروی انتظامی حال حاضر است که باید نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

کوشکی گفت: مداخل دانشنامه دفاع مقدس استان فارس شناسایی شده و مداخل یگان‌های سپاه، ارتش و جهاد استان نهایی شده که باید با همکاری نیروی انتظامی استان مداخل این یگان نیز جهت تهیه مقاله دانشنامه نهایی شود که مستلزم همکاری بیشتر نیروی انتظامی استان است.

انتهای پیام
captcha