گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بهره‌گیری از شبكه‌های اجتماعی ویژه اصناف فارس
کد خبر: 3908724
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بهره‌گیری از شبكه‌های اجتماعی ویژه اصناف فارس

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به شرایط شیوع كرونا گفت: در سال جاری ویژه برنامه‌های دفاع مقدس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهره گرفتن از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ای و فضای مجازی با کیفیت محتوایی مناسب تولید و اجرا خواهند شد.

به گزارش ایكنا از فارس، جلسه کارگروه اصناف و بازاریان فارس به استناد دستورالعمل ابلاغی استانداری در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر تشکل‌های بخش خصوصی استان در شیراز برگزار شد.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در این نشست با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: از آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تاکنون بیش از ۴۰ سال می‌گذرد و آنچه که برای ما به جا مانده است، حماسه و ارزش‌هاست لذا ضرورت دارد در این کارگروه  تلاش شود تا این ارزش‌ها و افتخارات به نسل آینده منتقل شود.

وی افزود: در راستای برگزاری کارگروه صنعت، معدن و تجارت لزوم تشکیل کمیته‌های مختلف توسط سایر تشکل‌ها و ادارات زیر مجموعه این کارگروه، جهت تدوین برنامه‌ها، اثربخشی و گستردگی بالای برنامه‌های تخصصی و شاخص، بررسی ابعاد گسترده موضوع دفاع مقدس و نیز خروجی آن به کارگروه جهت برنامه‌ریزی مدون عملیاتی و اجرایی، از ویژگی‌های این کارگروه است.

ایزدی ادامه داد: دراین راستا در تمامی ادارات  صمت  شهرستانی، تشکل‌های بخش خصوصی، واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، تجاری و اصناف استان، برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت تأکید بر فضای مجازی در اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر، کیفی‌سازی محتوا و برنامه‌های انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان  تشکیل می‌شود.

وی با تأکید بر کیفی‌سازی برنامه‌های  بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت  تحقق شعار «جهش تولید» یکی از سیاست‌های اجرایی و محورهای اصلی چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تأثیر دفاع مقدس بر بیداری اسلامی و حوزه مقاومت، یکپارچگی و هم‌افزایی در برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تدوین و انتشار دستاوردهای دفاع مقدس، بهره‌مندی از ظرفیت و مشارکت فعال تمامی تشکل‌ها و واحدهای تولیدی، تجاری  و اصناف و بازاریان، توجه به کیفیت‌بخشی و فراگیری برنامه‌ها با استفاده از شیوه‌های نوین و سمت و سو دادن برنامه‌ها است.

ایزدی با تشریح ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان متبوعش گفت:  با توجه به شرایط حساس و بحران کرونایی کشور و استان امسال ویژه برنامه‌های دفاع مقدس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهره گرفتن از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ای و فضای مجازی با کیفیت محتوایی مناسب و در خور شاًن همه مردم استان و سلحشوران  ۸ سال دفاع مقدس، تولید  و خدمت مردم به خصوص جوانان عرضه می‌شود.

 سیامک صادقی، جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات ایجاد شده در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی، تجاری، اصناف و بازاریان  بتوانیم چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به نحو مطلوب گرامی داشته و آنچه که در هشت سال دفاع مقدس رقم خورده و گنجینه بزرگی  از ارزش‌های متعالی را ایجاد كرد است، به نسل جوان انتقال دهیم.

وی با تأکید بر داشتن استراتژی‌های مؤثر در معرفی ظرفیت‌ها، رشادت‌ها و فعالیت‌های دفاع مقدس افزود: نمود شاخص و اثرگذار اقتدار ایران اسلامی مرهون مقاومت  ۴۲ ساله  انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس به‌عنوان یک دانشگاه و راهبرد اساسی در مقابله با  قدرت‌های پوشالی است.

صادقی با تأکید بر اینکه ضرورت دارد تا مسؤلان در کارگروه اصناف و بازاریان استان فارس پیگیر برنامه‌های ابلاغی باشند، یادآور شد: تأثیر دفاع مقدس بر تمامی ابعاد جامعه از جمله اقتصاد و فرهنگ و ....  باید برای همه بیان شود و از ظرفیت فضای مجازی در تبیین آن استفاده شود.

انتهای پیام
captcha