توضیحات حریزاوی در مورد مصاحبه «هیئت تعطیل نیست»
کد خبر: 3909398
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

توضیحات حریزاوی در مورد مصاحبه «هیئت تعطیل نیست»

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی، در واکنش به انتشار شیطنت‌آمیز مصاحبه خود گفت: این اقدامات یک شیطنت رسانه‌ای است و دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقادات ملت شریف ایران است لذا باید رسانه‌ها در این مواقع هوشمندانه وارد میدان شوند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی، در حاشیه انتشار خبری از ایشان با این تیتر که هیئات مذهبی در محرم تعطیل نمی‌شوند، گفت: در پی مصاحبه روز گذشته بنده با خبرگزاری مهر و تسنیم که در بعضی از رسانه‌ها منتشر شده پیرامون اینکه نحوه برگزاری مراسم ماه محرم در هیئت‌های مذهبی کشور چگونه باید باشد، بنده بر این موضوع تأکید داشتم که اساساً فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی هیچ هیئتی نباید تعطیل شده و هیئت باید در کنار برگزاری برنامه‌ها‌ی مذهبی خدمات اجتماعی داشته باشد.

وی افزود: در ایام آغاز کرونا هیئات مذهبی کشور به تولید ماسک و ضدعفونی کردن اماکن عمومی پرداختند و نسبت به رسیدگی به امور نیازمندان با حضور جدی در رزمایش مواسات و کمک همدلانه حماسه بسیار ارزشمندی را آفریدند و این فعالیت‌های انسان دوستانه باید استمرار یابد و برای ادامه یافتن این جریان عظیم باید هیئات مذهبی فعال باشند.

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی بیان کرد: تأکید ما بر این است که برنامه‌های مذهبی باید با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و حتی‌الامکان در مناطق باز با فاصله‌گذاری با استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی برگزار شود.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با بیان برخی شیطنت‌های رسانه‌ای و تأثیرات آن بیان کرد: این اقدام رسانه‌ها مبنی بر اینکه قسمت‌هایی از یک جمله را انتخاب کرده و در تیتر خبر انتشار می‌دهند، نشان‌دهنده شیطنت رسانه‌ای بوده که هدف آن تأکید بر عدم توجه مردم متدین و مجموعه‌های مذهبی به دستورالعمل‌های بهداشتی و سلامت جامعه است.

حریزاوی به استفاده برخی از عناصر واداده از اینگونه اخبار برای ضربه‌زدن به دین اشاره و بیان کرد: دشمن همواره به دنبال ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقادات ملت شریف ایران است لذا باید رسانه‌ها در این مواقع هوشمندانه وارد میدان شوند.
انتهای پیام
captcha