برگزاری آزمون استخدامی به همت جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 3909686
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

برگزاری آزمون استخدامی به همت جهاددانشگاهی کردستان

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری آزمون استخدامی سه دستگاه اجرایی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران امروز، ۲۰ تیرماه به همت جهاددانشگاهی کردستان خبر داد.

چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آزمون استخدامی سه دستگاه اجرایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور صبح امروز، 20 تیرماه در استان کردستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه 120 دقیقه زمان برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است، افزود: طبق اعلام قبلی، همه شرکت‌کنندگان در این آزمون ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند و به منظور جلوگیری از تجمع شرکت‌کنندگان در مقابل حوزه‌ها یک ساعت قبل از موعد درها بازگشایی شدند.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان در خصوص برگزاری آزمون‌های استخدامی سه دستگاه اجرایی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران بیان کرد: ۱۱۶۶ نفر کردستانی در آزمون سه دستگاه اجرایی کشور شرکت حضور یافته‌اند که از این تعداد 546 نفر مرد و 620 نفر بانو هستند.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط موجود و به منظور راحتی و آرامش خاطر شرکت‌کنندگان، آزمون‌ها در پنج شهر بیجار، بانه، مریوان، سقز و سنندج برگزار می‌شود.

سهراب‌نژاد به جزئیات حوزه‌های انتخابی برای برگزاری آزمون اشاره و بیان کرد: مجموع 335 نفر شرکت‌کننده از شهرهای بیجار، قروه و دیواندره در شهر بیجار، 148نفر در سقز، 80 نفر در بانه، مجموع 106 نفر از تعداد شرکت کنندگان شهرستان‌های سروآباد و مریوان در شهر مریوان و همچنین مجموع 497 نفر شرکت‌کننده از شهرهای کامیاران، دهگلان و سنندج نیز در دو حوزه انتخابی آزمون‌ها برگزار شد.

وی یادآور شد: به منظور حفظ سلامت داوطلبان برای همه حاضران در جلسه ماسک و پد الکلی تهیه شده و صندلی‌ها با فاصله دو برابر چیده شده است، همچنین نیروهای اورژانس، آتشنشانی و نیروی انتظامی در همه حوزه های استان مستقر هستند.

انتهای پیام
captcha