برگزاری دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی در آران و بیدگل
کد خبر: 3909751
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱

برگزاری دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی در آران و بیدگل

دوره تربیت مربی مهدکودک و پیش‌دبستانی در مهدقرآن کریم و ولایت آران و بیدگل ویژه بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مهدقرآن‌کریم و ولایت آران و بیدگل در راستای تکمیل نیروی‌های آموزشی در مراکز تحت پوشش خود، اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی مهدکودک و پیش‌دبستانی ویژه بانوان کرده است.

در این دوره آموزشی به آموزش کتب پایه‌های ابتدایی به صورت تخصصی، کتب رسمی پیش‌دبستانی و مهد کودک آموزش و پرورش و فنون تدریس و آشنایی با روش‌های کلاس‌داری نوین پرداخته می‌شود.

دوره تربیت مربی مهدکودک و پیش‌دبستانی در 60 ساعت حضوری و 100 ساعت کار آموزشی و همچنین تربیت مربی ابتدایی در 100 ساعت حضوری و 100 ساعت کارآموزشی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره تا روز چهارشنبه 25 تیرماه با شماره 09039766904 ثبت‌نام کنند و شروع دوره به صورت حضوری منوط به وضعیت و شرایط کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابتدای مردادماه تعیین شده است.

مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل از یک ماه قبل با مجوز از ستاد مقابله با کرونا، تعداد 8 کلاس‌ را در رشته حفظ قرآن کریم برای همه مقاطع سنی به صورت حضوری برگزار کرد. همچنین طی برنامه‌ریزی برای ترم تابستان، ثبت‌نام کلاس‌های تجوید، روخوانی، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم انجام می‌شود.

رحیمی، مسئول روابط عمومی مؤسسه مهدقرآن کریم و ولایت آران و بیدگل گفت: با شیوع کرونا ویروس، بسیاری از کلاس‌های حضوری آموزش قرآن با استقبال کمتری از سوی قرآن‌آموزان همراه شد، به طوری که پیش از این وضعیت، تعداد قرآن‌آموزان 100 نفر بودند که به 70 قرآن‌آموز کاهش یافته و حضور در کلاس‌ها محدود شد.

انتهای پیام
captcha