تقدیر و تشکر حماس از «انصارالله» یمن به دلیل حمایت از فلسطین
کد خبر: 3909942
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸

تقدیر و تشکر حماس از «انصارالله» یمن به دلیل حمایت از فلسطین

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز، شنبه اعلام کرد که پیامی از سوی رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس دریافت کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از رادیو النور، جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که امروز نامه‌ای را از «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس مبنی بر تقدیر و تشکر از مردم یمن به دلیل حمایت از فلسطین دریافت کرده است.

جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که هنیه در نامه خود از نقش مردم یمن در همبستگی با ملت فلسطین و قرار گرفتن آنها در کنار فلسطینیان تمجید کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تجاوزات خطرناک خود علیه ملت فلسطین و مقدسات و اشغال کرانه باختری و قدس اشغالی را تشدید کرده است.

هنیه در این نامه خود از همه ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواسته تا با همه توان خود در برابر تشدید اقدامات جنایت‌آمیز رژیم صهیونیستی بایستند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله نیز در پاسخ به نامه هنیه اعلام کرد که مواضع یمن در قبال فلسطین به عنوان موضوع اصلی و محوری امت اسلامی ثابت است.

انصارالله همچنین بر نقش ویژه ملت یمن در یاری رساندن فلسطینیان و مقدسات و توجه ویژه به مسئله فلسطین تأکید کرد و گفت: پیشنهاد سیدعبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارلله به عربستان برای تبادل اسرای یمن با زندانیان حماس در داخل زندان‌های رژیم سعودی، نشان‌دهنده صلابت مواضع صنعاء در قبال فلسطین است.

انتهای پیام
captcha