آغاز مسابقه تفسیر سوره «حجرات» ویژه طلاب و روحانیون در کردستان
کد خبر: 3910050
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

آغاز مسابقه تفسیر سوره «حجرات» ویژه طلاب و روحانیون در کردستان

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از بارگذاری سؤالات مسابقه تفسیر سوره حجرات از امروز، ۲۲ تیرماه بر روی سایت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خبر داد و گفت: روحانیون و طلاب استان کردستان تا ۲۶ تیرماه فرصت دارند تا پاسخ‌های صحیح خود را به مرکز بزرگ اسلامی ارسال کنند.

حجت‌الاسلام حسین شهسواری، معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در گفت‌وگو با ایكنا از كردستان، اظهار کرد: مسابقه تفسیر سوره حجرات به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و انس و الفت بیشتر با قرآن کریم از امروز، 22 تیرماه از طریق فضای مجازی آغاز شد.

وی با اشاره به بارگذاری سؤالات مسابقه تفسیر سوره حجرات از امروز، 22 تیرماه بر روی سایت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: : روحانیون و طلاب استان کردستان تا 26 تیرماه فرصت دارند تا پاسخ‌های صحیح خود را به مرکز بزرگ اسلامی ارسال کنند.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: منابع این آزمون تفسیر «مجمع البیان» و «تفسیر بیضاوی» بوده که علاقمندان می توانند از طریق آیدی ایتا admin1214@ در کانال ایتا و یا آدرس https://eitaa.com/tebyan_aminkord به منابع آزمون و سؤالات دسترسی پیدا کنند.

وی به اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن کریم از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقه تفسیر، ترجمه و مفهوم شناسی سوره مبارکه «حجرات» است.

انتهای پیام
captcha