مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3910084
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در اردبیل برگزار شد

مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در اردبیل برگزار شدحجت‌الاسلام والمسلمین ستوده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: این مسابقات با رعایت نکات و پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و افراد شرکت کننده در آن نیز از شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین و اردبیل بودند.

وی افزود: برادران و خواهران شرکت کننده در این مسابقه در ۲ نوبت صبح و عصر در سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) و موسسه نیکوکاری حضرت زهرا(س) شهر اردبیل با یکدیگر رقابت کردند.

ستوده بیان کرد: رشته‌های این مسابقه شامل حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم، قرائت، ترتیل و اذان(ویژه برادران) بوده است. رشته‌های دعاخوانی و تفسیر در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در اردبیل و دیگر استان‌ها وجود ندارد و به مرحله استانی موکول شده است. رشته تفسیر مرحله استانی این مسابقات در اردبیل و دیگر استان‌ها از سوره مریم و بر اساس تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و کتاب صفوة التفاسیر برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: افراد اول تا سوم هر رشته در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات به مرحله استانی راه می‌یابند که اسامی راه یافتگان به ترتیب به شرح ذیل است:

قرائت تحقیق (آقایان)
سجاد کاووسی   اول
مهدی صلاحی   دوم
پویا محرابیان  سوم

قرائت ترتیل (آقایان):
محمدحبیب زاده اول
جعفرشجاعی دوم
محسن رنجبر جوادی سوم

حفظ ۵ جزء (آقایان):
اصغر ندائی اول
امیرمحمد ابراهیمیان دوم

حفظ ۱۰ جزء (آقایان):
علی فولادی
حفظ ۲۰ جزء
سجاد بدیرخانی

اذان:
مهدی کفاش‌نیا اول
محمد نیک‌طبع دوم
رضا شکوری سوم

قرائت تحقیق (بانوان):
سکینه کامرانی اول

قرائت ترتیل (بانوان):
مهناز جبارزاده اول
سیده یلدا فهیم دوم
شیرین جلیلیان سوم

حفظ ۵ جزء:
آرزو نوری اول
راحله مدنی دوم

حفظ ۱۰ جزء:
لیلا ابراهیمیان اول

حفظ کل:
سمیه علیزاده اول

انتهای پیام
captcha