«ایکنا» رسانه برگزیده پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی معرفی شد
کد خبر: 3912009
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

«ایکنا» رسانه برگزیده پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی معرفی شد

برگزیدگان پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با موضوعات کرونا و پساکرونا، سواد رسانه‌ای و مناسبت‌های ایام ماه مبارک رمضان معرفی و ایکنا به عنوان رسانه برگزیده اعلام شد.

«ایکنا» رسانه برگزیده پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی معرفی شد

به گزارش ایکنا، برگزیدگان پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی که در ماه‌های اردیبهشت و خرداد امسال نسبت به تولید و نشر محتوا با موضوعات کرونا و پساکرونا، سواد رسانه‌ای و مناسبت‌های ایام ماه مبارک رمضان اقدام کرده بودند، از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.
 
هیئت داوران دومین دوره پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی در بیانیه خود آورده است: «مهمترین شاخص‌های انتخاب تولیدکنندگان برگزیده، میزان ارتباط با محور‌های تعیین شده در فراخوان تولید و نشر محتوا، خلاقیت در تولید محتوا، رعایت اصول طراحی محتوا، سناریو و محتوای پیام و اصول زیباشناسی بوده است. همچنین مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب ناشران برگزیده، تعداد محتوا‌های منتشر شده در رسانه، میزان بازدید مخاطبان از محتوا‌ها و کیفیت انتشار محتوا بوده است».

بنابراین گزارش، جوایز تولیدکنندگان محتوا‌های برگزیده، ۲۰ میلیون ریال و جوایز ناشران برگزیده ۳۰ میلیون ریال است.
 
اسامی آثار و برگزیدگان پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی براساس بررسی آثار تولید و منتشر شده در ماه‌های اردیبهشت و خرداد به این شرح است.
 
همچنین، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به انگیزه ورود به ماه مبارک رمضان، ‌بهار قرآن و فرصت دوباره بازاندیشی در ایام و گذران امور، مجموعه‌ای از تأملات در‌ حکایت‌ها، ‌نکته‌ها و اقوال مندرج در متون کهن فارسی را با سخنان ساعد باقری، شاعر و پژوهشگر نامی ادبیات در 30 قسمت به صورت ویدیویی تهیه و تنظیم کرد که این آیتم به عنوان برگزیده پویش تولید محتوا در فضای مجازی انتخاب و تقدیر شد.



تولیدکنندگان محتوا

۱ ـ اثر «تأثیر شیوع کرونا بر کسب و کار‌های فرهنگی» تولید شده از سوی معاونت سیاستگذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران.

 
2 ـ نماهنگ «امام رضا علیه السلام» تولید شده از سوی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی.
 
۳ ـ ویدئوی «ملکوت آرامش با حضور ساعد باقری» اثر خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا).
 
4 ـ اثر «چگونه از خود مراقبت کنیم» تولید شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی.

۵ ـ اثر «کرونا کار خودشونه» تولید شده از سوی مصطفی احمدزاده حشمتی.

 بستر‌های انتشاردهنده

۱ ـ اپلیکیشن چارخونه با مدیریت سعید رسول اف.

۲ ـ خبرگزاری تابناک با مدیرمسئولی محمدصادق عرب.

۳ ـ سُرنا خبر با مدیرمسئولی مریم محمدپور.

۴ ـ رسانه بر خط مجازیست با مدیرمسئولی حسن میثمی.
 
انتهای پیام
captcha