مسابقه کتاب‌خوانی «غدیر تا مباهله» برگزار می‌شود
کد خبر: 3915297
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
از سوی مؤسسه منهاج عشق‌آباد؛

مسابقه کتاب‌خوانی «غدیر تا مباهله» برگزار می‌شود

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج استان خراسان جنوبی، به مناسبت دهه ولایت و امامت، ویژه برنامه‌های متنوع را برای قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان طراحی کرده است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق‌آباد در شهرستان طبس، برای بزرگداشت ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر ویژه‌برنامه‌هایی را برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است.

این مرکز با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی شهر عشق‌آباد، تعداد 100 جلد کتاب با عنوان «خطبه پیامبر در غدیر خم» را با هدف نشر و تبلیغ خطبه غدیر در مساجد میان علاقه‌مندان توزیع کرد.

یکی دیگر از برنامه‌های این مؤسسه، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «غدیر تا مباهله» به صورت مجازی با محتوای کتاب خطبه غدیر و آیه مباهله است. علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت نام در لینک به نشانی al-falah.ir/login تا تاریخ 24 مردادماه همزمان با 24 ذی الحجه (روز مباهله) در این مسابقه شرکت کنند.

محمد رجب‌زاده، مدیر مؤسسه منهاج عشق‌آباد با اشاره به اینکه تمام هزینه برنامه‌ها از سوی خیرین تأمین می‌شود، گفت: مؤسسه قرآنی منهاج در مراسمی که یکشنبه، 19 مردادماه، ساعت 10 صبح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، با اهدای هدیه و گواهینامه از 60 قرآن‌آموز (7 تا 18 سال) که موفق به کسب نمره ممتاز در آزمون سراسری قرآن و عترت سال 98 شده‌اند، با همکاری آموزش و پرورش تجلیل خواهد کرد.

برگزاری مسابقه شعر و سرود غدیری ویژه کودکان سنین 4 تا 9 سال و ارسال فایل ویدئو از طریق کانال مؤسسه در پیام‌رسان‌های واتس‌آپ و ایتا از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه در ایام ولایت است که پس از بررسی آثار دریافت شده به شش نفر هدیه اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha