برگزاری وبینار نقش حج در رفع چالش‌های امت مسلمان
کد خبر: 3915340
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

برگزاری وبینار نقش حج در رفع چالش‌های امت مسلمان

وبینار بین‌المللی «نقش حج در رفع چالش‌های امت مسلمان» با همکاری سه مرکز و نهاد ایرانی و هندی به صورت برخط برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از هند، وبینار بین‌المللی «نقش حج در رفع چالش‌های امت مسلمان» توسط خانه فرهنگ ایران در دهلی و با همکاری پژوهشکده حج و زیارت ایران، دانشگاه تهران و تلویزیون Haider به صورت آنلاین در فضای مجازی یوتیوب و فیسبوک برگزار می‌شود.

سخنرانان این وبینار از ایران و هند هستند که شامل محمود واعظی، مدیر مرکز مطالعات عالی انقلاب اسلامی دانشگاه تهران؛ حجت‌الاسلام آقامجاهد حسین، محقق مطالعات اسلامی از حیدرآباد هند؛ احمد عارفی از کمیته حج دهلی؛ حجت‌الاسلام سیدجواد مظلومی، معاون امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری؛ پرفسور اخترول واسع، استاد دانشگاه آزاد جوداپور و علی‌اکبر ضیایی، مدیر پژوهشکده حج ایران می‌شوند.

این وبینار ساعت 16 به وقت دهلی در روز دوشنبه، 10 آگوست (20 مرداد) از طریق شبکه‌های مجازی یوتیوب و فیسبوک پخش می‌شود.

لینک این وبینار در یوتیوب https://www.youtube.com/user/persianlearning و در فیسبوک https://www.facebook.com/IranLandofCultureandTradition/ است.

همچنین این برنامه به صورت آنلاین از تلویزیون HaiderTV و با نشانی https://www.youtube.com/channel/UCclPB5IgNC0_ASHGDKA7ifw پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha