تمدید دوره تابستانه آموزش قرآن در اردن
کد خبر: 3915487
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

تمدید دوره تابستانه آموزش قرآن در اردن

وزارت اوقاف، امور و مقدسات اسلامی اردن دوره تابستانه آموزش قرآن در باشگاه‌های قرآنی را تا پایان ماه آگوست تمدید کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روزنامه «الرأی» اردن، این دوره با هدف بهره‌برداری بیشتر دانش‌آموزان از تعطیلات تابستان و استفاده بهینه از اوقات فراغت تا پایان ماه جاری میلادی (آگوست) برابر با 10 شهریورماه سال جاری در باشگاه‌های قرآنی تمدید شده است.

اسماعیل الخطبا، معاون دبیرکل امور وعظ و ارشاد و رئیس کمیته مرکزی باشگاه‌های قرآنی تابستانه اردن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: وزارت اوقاف اردن در مراکز و باشگاه‌های قرآنی برای چهارمین هفته متوالی از طریق فناوری ارتباط تصویری برنامه قرآنی اجرا کرده است.

وی افزود: این برنامه برای دانش‌آموزان 6 تا 17 سال اجرا شده و هدف از آن پرکردن اوقات فراغت آنان با برنامه‌های تربیتی و به شیوه‌ای درست، آشنایی بیشتر با ارزش‌ها و آداب اسلامی، آموزش احکام فقهی و حفظ سوره‌هایی از قرآن بوده است.

الخطبا تصریح کرد: تدریس در این مراکز به دو شکل صورت گرفته است، شیوه اول در صحن مسجد و ویژه پسران در 200 مرکز سراسر اردن و شیوه دوم از طریق فناوری ارتباط تصویری که شامل 100 ارتباط تصویری برای پسران و 140 ارتباط برای دختران بوده است.

وی همچنین گفت: وزارت اوقاف اردن با توجه به شرایط شیوع کرونا تلاش مضاعفی را برای آماده کردن باشگاه‌های قرآنی تابستانه به شکلی مطلوب و استفاده بهینه از آنان در ایام تابستان انجام داده است.

انتهای پیام
captcha