طرح خیرخوانه مسجدی در منچستر برای حمایت از بی‌خانمان‌ها
کد خبر: 3915491
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

طرح خیرخوانه مسجدی در منچستر برای حمایت از بی‌خانمان‌ها

مسجد «قوسیه» واقع در «بولتون»، یکی از شهرهای منچستر بزرگ در شمال غرب بریتانیا، 20 تختخواب جدید را به خیریه بی‌خانمان‌های جوان اهدا کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از عرب نیوز، مسجد «قوسیه» واقع در «بولتون» منچستر، این تختخواب‌ها را برای کمک به بیمارستان این شهر و از سوی جامعه مسلمانان این منطقه خریداری کرده بود.

با توجه به کنترل کرونا در این شهر و عدم نیاز بیمارستان منچستر به این تخت‌ها این مسجد تصمیم گرفت که این تخت‌ها را با هدف کمک به جوانان بی‌خانمان به خیریه‌ Backup North West اهدا کند.

محمد جیوا (Mohammed Jiva) مدیر این طرح به عرب‌نیوز گفت: با توجه به اینکه بیمارستان موقت منچستر تخت کافی داشت، تصمیم گرفتیم که این تخت‌ها را به خیریه اهدا کنیم. خیریه جوانان بی‌خانمان که فکر ‌می‌کردند قرار است تختخواب دست دوم تحویل بگیرند، بسیار سپاسگزار هستند. افرادی که در این کار خیر سهیم بوده‌اند نیز راضی هستند زیرا کمک‌های مالی آنها در کاری صحیح استفاده شده است.

این تختخواب‌ها برای افراد بین 16 تا 25 سال استفاده می‌شود.

خیریه Backup North West در سال 1992 برای ارائه خدماتی چون حمایت و آموزش به جوانان 16 تا 25 ساله که بی‌خانمان و یا در معرض خطر بی‌خانمان شدن هستند، تأسیس شد.

انتهای پیام
captcha