گزارش تصویری جشن غدیر در مرکز اسلامی انگلیس
کد خبر: 3915495
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

گزارش تصویری جشن غدیر در مرکز اسلامی انگلیس

مراسم تجدید میثاق با مولای متقیان در روز عید سعید غدیر خم و با رعایت مقررات و قوانین بهداشتی در مرکز اسلامی انگلیس برگزار شد.

به گزارش ایکنا از لندن؛ تعدادی از مسلمانان مقیم لندن با حضور در مراسم جشن عید غدیر خم ضمن تجدید عهد با امام زمان(عج) و امیر مؤمنان(ع)، این عید را به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم موسوی، نماینده ولی فقیه در انگلیس تبریک گفتند.

در این مراسم همه شرکت‌کنندگان با داشتن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در مرکز اسلامی حاضر شدند و برنامه‌های تصویری شاد در منزلت و فضیلت امیرالمؤمنین(ع) و عید سعید غدیر خم اجرا شد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام موسوی، نماینده ولی فقیه در انگلیس طی سخنان کوتاهی ضمن خوش‌‌آمدگویی و تبریک این عید، برای شفای تمام بیماران اسلام به ویژه بیمارانی که از کرونا رنج می‌برند، دعا کرد.

مرکز اسلامی انگلیس ماه‌ها به دلیل قرنطینه بسته بود و تمام فعالیت‌های این مرکز به صورت مجازی و برخط در شبکه‌های مجازی پخش می‌شد.

پس از حدود شش ماه و با رعایت کامل قوانین بهداشتی دولت انگلیس، مرکز اسلامی لندن روز گذشته، 18 مرداد پذیرای تعداد محدودی از مسلمانان بود که شرکت‌کنندگان در این مراسم خرسندی و خوشحالی خود را از حضور مجدد در مرکز اسلامی انگلیس ابراز کردند. 

انتهای پیام
captcha