حضور 60 نفر از کارکنان شرکت گاز استان یزد در رقابتی قرآنی
کد خبر: 3915530
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

حضور 60 نفر از کارکنان شرکت گاز استان یزد در رقابتی قرآنی

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم شرکت گاز استان یزد، با حضور 60 نفر از شرکت‌کنندگان به صورت غیر حضوری برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ سیدعلی‌اکبر میدان‌شاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اعلام این خبر گفت: هر ساله به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ آیات الهی و انس بیشتر همکاران و خانواده‌های آنان با کلام وحی، مسابقات قرآن در این شرکت برگزار می‌شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت موازین بهداشتی برای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان، این دوره از مسابقات با استفاده از فناوری‌های نوین در بستر اینترنت برگزار شد.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های مهم ما در شرکت گاز استان یزد، تداوم آموزش‌های قرآنی و نهج‌البلاغه در طول سال و حد فاصل مسابقات است. تا علاوه بر کمیت، از لحاظ کیفی نیز شاهد رشد مستمر متسابقین و همچنین ترغیب، توجیه افراد برای تدبر در قرآن و عمل به دستورات این کتاب الهی باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد افزود: دوازدهمین دوره مسابقات ویژه کارکنان با حضور ۶۰ نفر از کارکنان این شرکت و دو تن از داوران مجرب استانی در رشته‌های قرائت (تحقیق و ترتیل)، حفظ و مفاهیم برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، بیشترین استقبال از رشته مفاهیم صورت پذیرفت و نفرات برتر در دو گروه آقایان و بانوان در مرحله نهایی مسابقات سراسری شرکت ملی گاز ایران که در شهریورماه برپا می‌شود، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha