هشدار آنروا نسبت به تأثیرات انفجار بیروت بر پناهندگان فلسطینی
کد خبر: 3915534
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

هشدار آنروا نسبت به تأثیرات انفجار بیروت بر پناهندگان فلسطینی

آژانس امدادرسانی و کاریابی پناهندگان فلسطینی(آنروا) وابسته به سازمان ملل متحد، نسبت به عواقب و آثار انفجار مهیب بیروت بر پناهندگان فلسطینی ابراز نگرانی کرد.  

به گزارش ایکنا به نقل از «القدس العربی»؛ آنروا در بیانیه‌ای تأکید کرد: ما از عواقب انفجار بیروت بسیار نگران هستیم. زیرا مردمی مانند پناهندگان فلسطینی در لبنان را ناامیدتر می‌کند.
 
«کلاودیو کوردونی» مدیر امور آنروا در لبنان گفت: پناهندگان فلسطینی در معرض شدیدترین خطرات در لبنان قرار دارند. بسیاری از آنها از طریق کمک خرجی که آژانس آنروا به آنها می‌دهد، می‌توانند برای خانواده خود غذا تهیه کرده و امور زندگی خود را بگذرانند.
 
وی افزود: هر یک از مردم لبنان پس از این حادثه ناگوار نیازمند حمایت است، از جمله پناهندگان فلسطینی که به شکل ویژه نیازمند گذران زندگی و تهیه غذا هستند.
 
این مقام آنروا تأکید کرد: لازم است که جامعه بین‌المللی پناهندگان فلسطینی را در فهرست کمک‌رسانی فوری خود در شرایط اضطراری قرار دهد.
 
آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای پناهندگان فلسطینی (آنروا) در سال 1949 میلادی به تصمیم مجمع عمومی سازمان ملل و به منظور ارائه کمک و حمایت از پناهندگان فلسطینی در مناطقی چون اردن، سوریه، لبنان، کرانه باختری و نوار غزه تأسیس شد و تا کنون خدمات خود را مجموعاً به 5 میلیون و 400 هزار پناهنده فلسطینی ارائه کرده است.
انتهای پیام
captcha