برگزاری جشنواره «ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» در کردستان
کد خبر: 3915583
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

برگزاری جشنواره «ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» در کردستان

مسئول بسیج فرهنگیان کردستان از برگزاری جشنواره علمی و پژوهشی «ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کردستان خبرداد.

مؤمنی، مسئول بسیج فرهنگیان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جشنواره علمی و پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان به صورت سالانه و با هدف به کارگیری حداکثری از ظرفیت معلمان و فرهنگیان و به خصوص فرهنگیان بسیجی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان دوره شانزدهم جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان از اوایل مردادماه 1399 به صورت رسمی منتشر شده است، افزود: محورهای اعلام شده از سوی شورای سیاستگذاری این جشنواره، مشخص می‌کند که دوره شانزدهم با تکیه مستقیم بر سند تحول آموزش و پرورش و با تفاوت‌هایی نسبت به گذشته برگزار می‌شود.

مؤمنی با بیان اینکه تجربه سنوات گذشته نشان می‌دهد فرهنگیان از ظرفیت‌های ارزشمند و نابی برخوردارند؛ اعلام کرد: شانزدهمین جشنواره علمی و پژوهشی «ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: جهت استفاده بهینه و مؤثر از این ظرفیت‌ها، سازمان بسیج فرهنگیان امسال با کمک پرتال جامع و اینترنتی جشنواره به آدرس وب سایت www.sci0-cob.ir قصد دارد، تمامی مراحل ثبت، ارزیابی، تحلیل و به کارگیری مؤثر این منابع ارزشمند را همچون سال گذشته ساماندهی و مدیریت کند.

مؤمنی به اهداف جشنواره نیز اشاره و بیان کرد: کمک به دستگاه اصلی تعلیم و تربیت کشور در دوران کرونا و شرایط مشابه، شناسایی نقاط ضعف آموزش مجازی اجرا شده در سال تحصیلی 99- 98 و راهکارهای رفع آن و احصای تجربیات، ایده‌ها و راهکارها برای ارتقای آموزش مجازی از اهداف جشنواره است.

وی مهلت ارسال آثار را تا پنجم شهریور ماه 99 دانست و یادآورشد: زمان مراسم پایانی جشنواره متعاقباً اعلام می‌شود که در صورت استمرار کرونا، از طریق ارتباط تصویری(ویدئو کنفرانس) برگزار و از برگزیدگان نهایی جشنواره تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha