حرکت کاروان «من غدیری‌ام» در شهرستان شهریار
کد خبر: 3915607
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

حرکت کاروان «من غدیری‌ام» در شهرستان شهریار

به مناسبت ایام ولایت و امامت، کاروان «من غدیری‌ام» به همت مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرک ثامن‌الحجج با اجرای برنامه‌های متنوع برپا شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با اعیاد قربان تا غدیر خم، کاروان «من غدیری‌ام» با در دست داشتن پرچم مقدس آستان ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)، منطقه فردوسیه شهرستان شهریار و روستاهای یوسف‌آباد صیرفی، وسطر و رامین را مزین و نورانی کردند.

این کاروان معنوی با حضور یکی از خادمان امام رضا(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین سالمی مازندرانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهریار، فرمانده ناحیه سپاه، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار و جمعی از مسئولان محل تشکیل شد.

در این مراسم معنوی که همراه با پرچم‌گردانی بود، همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد.

ویژه‌برنامه‌های اجرایی در این کاروان شامل دیدار با نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شهریار، قدردانی و بازدید از خانواده‌های معزز شهداء، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، سادات و ایتام، خانواده‌های قرآنی و موسسات، دیدار با مسئولان و ائمه جماعات، دیدار با مسئولان فرهنگی و بسیج آقایان و بانوان، تفقد از جهادگران کادر بهداشت و درمان امام سجاد(ع)، اهداء تبرک آستان، برگزاری مسابقات به صورت مجازی، اهداء جوایز به سادات و ایتام بود.

کاروان شادی «من غدیری‌ام»، در سطح شهر و روستاها اطراف با اجرای برنامه سرود و اهداء متبرکات آستان قدس رضوی و نور‌افشانی همراه بود.

این کاروان از سوی مسجد حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) شهرک ثامن‌الحجج و پایگاه بسیج روستای یوسف‌آباد صیرفی شهید بهشتی پیشنهاد و از سوی نخبگان محل عملیات اجرایی آن طراحی شد.

این مراسم از عید قربان تا عید غدیر خم ادامه داشت و با برگزاری مراسم مختلف در هر روز ، گرامیداشت دهه ولایت صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha