بازدید مسئولان قرآنی زرین‌شهر از مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر
کد خبر: 3915738
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰

بازدید مسئولان قرآنی زرین‌شهر از مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر

معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و امام جمعه زرین‌شهر روز گذشته یکشنبه 19 مرداد‌ماه از مؤسسه بزرگ دارالقرآن اهل‌بیت(ع) بازدید کرد.

به گزارش ایکنا؛ معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و امام جمعه زرین‌شهر به همراه هیئت همراه، روز گذشته یکشنبه 19 مرداد‌ماه از مؤسسه بزرگ دارالقرآن اهل‌بیت(ع) بازدید کرد.

حجت‌‌الاسلام و المسلمین قربانیان، مدیر مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های مؤسسه در سال گذشته گفت: هدف ما همکاری در حوزه‌های مختلف قرآنی در سراسر کشور است.

در ادامه مهدی اسماعیلی، معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) گفت: مشاهده فعالیت‌های مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) نمایانگر درخشش این نگین در سطح کشور است. از نقاط قوت این مرکز قرآنی، تربیت قرآن‌آموزان متعهد در کنار اجرای طرح‌های قرآنی است.

همچنین در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین باقریان، امام جمعه زرین‌شهر نیز خواستار تعامل مثبت و سازنده در آینده نه چندان دور با مؤسسه اهل بیت(ع) شد و گفت: لازمه فعالیت‌های فرهنگی، سایه‌گستری چتر اسلام و ولایت بر همه مؤمنان است.

وی بررسی خلأهای مجموعه‌های فرهنگی را از اصول فعالیت خود دانست و اشاره کرد: بنده اعتقادی به موازی‌کاری ندارم. 

باقریان رشد و توسعه حوزه علمیه زرین‌شهر و تأسیس حوزه علمیه بانوان را از جمله فعالیت‌های خود در زرین‌شهر دانست و گفت: راهکار مطلوب پیشرفت فعالان فرهنگی زرین‌شهر این است که مؤسسه‌ای راه‌اندازی شود که وابسته به نهادهای دولتی نباشد.

وی با نقد بر سیستم آموزش و پرورش کشور گفت: اکنون سیستم آموزشی کشور در حال حرکت به سمت استعدادکشی است که باعث می‌شود نسل جدید ما از آموزش‌های مطلوب فرار کند.

در پایان، مسئولان دارالقرآن اهل‌بیت(ع) آمادگی خود را برای همکاری و پشتیبانی با هیئت همراه در چارچوب وقف‌نامه موسسه اعلام کردند.

یادآور می‌شود، با توجه به اینکه طی دو سال گذشته، ساخت و ساز مکان فرهنگی در اردوگاه شهید مطهری با هدف توسعه و ترویج آموزش قرآن دایر شده است، مقرر شد حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم باقریان در هماهنگی با معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مسئولان آموزش و پرورش زرین شهر، گامی در جهت پایه‌گذاری سیستم آموزشی جذاب بردارند.

انتهای پیام
captcha