جزئیات خدمات‌رسانی به مددجویان کمیته امداد در اعیاد قربان و غدیر
کد خبر: 3916231
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

جزئیات خدمات‌رسانی به مددجویان کمیته امداد در اعیاد قربان و غدیر

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، به تشریح خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان در اعیاد قربان و غدیر پرداخت.

خدمت رسانی به مددجویان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، به خدمات ارائه شده اشاره کرد و گفت: در عید قربان ۱۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان در قالب طرح نذر قربانی دریافت و بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: این مبلغ به صورت نقد و کالا و از سوی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در استان تهران دریافت شد که خانوار‌های تحت حمایت و نیازمندان از آن‌ها بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، همچنین به آغاز پویش «ایران همدل» اشاره کرد و افزود: مرحله دوم این پویش همزمان با عید غدیر آغاز و تاکنون ۲۰۸ هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند توزیع شد. این پویش با هدف اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر ادامه دارد.

پرپنچی با بیان اینکه در عید غدیر علاوه بر اطعام نیازمندان سبد کالا نیز بین خانوارهای نیازمند توزیع شد، تصریح کرد: ۵ هزار و ۵۹۶ سبد کالا، شامل مواد غذایی و اقلام ضروری به خانوارهای نیازمند اهدا شد.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع سبد کالا در عید غدیر ۲۵۰۰ بسته گوشت گرم، ۸۰۰ شیشه عسل و ۴۰۰ قطعه مرغ بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین به دیدارهایی که با حضور رئیس، معاونان و مدیران کمیته امداد و مدیران و روسای اداره‌کل کمیته امداد استان تهران به مناسبت عید غدیر با خانواده‌های سادات انجام شد، اشاره و بیان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۶۱ گروه از مسئولان کمیته امداد کشور و استان تهران با خانواده‌های سادات تحت حمایت دیدار کردند.

پرپنچی اظهار کرد: در این برنامه ۳۰۷ خانواده سادات تحت حمایت مورد دلجویی و تفقد قرار گرفتند که به هر خانواده یک سبد کالا، یک بسته بهداشتی و همچنین کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha