ثبت نام دوره‌های تربیت معلم قرآن در شاهرود آغاز شد
کد خبر: 3916308
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
به صورت مجازی و حضوری؛

ثبت نام دوره‌های تربیت معلم قرآن در شاهرود آغاز شد

ثبت نام دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم به صورت حضوری، نیمه‌حضوری و مجازی از سوی مؤسسه قرآنی معراج آغاز شد.

ثبت نام دوره‌های تربیت معلم قرآن در شاهرود آغاز شدبه گزارش ایکنا؛ با قرار گرفتن برخی از استان‌ها در وضعیت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی برخی از مراکز قرآنی و آموزشی در شهرها، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج نور شاهرود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم را برای بانوان و آقایان به سه شیوه انتخابی از سوی متقاضیان در قالب مجازی، نیمه‌حضوری و حضوری در نظر گرفته است.

ثبت نام دوره‌های تربیت مربی در رشته‌های حفظ، تجوید و انس با کودکان از سوی مؤسسه آغاز شده است و تا به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان ادامه دارد. دوره‌های آموزشی تربیت معلم قرآن کریم، پس از تکمیل مراحل ثبت نام، شروع می‌شود و به مدت سه ماه طول خواهد کشید.

سمیه سادات حبیبی، مدیر مسئول واحد بانوان مؤسسه قرآنی معراج گفت: علاقه‌مندان پس از ثبت نام قطعی و شرکت در آزمون ورودی می‌توانند در کلاس‌های آموزش تربیت معلم قرآن کریم شرکت کنند. ارائه دروس و سرفصل‌ دوره‌های تربیت مربی از سوی مربیان مجرب انجام می‌شود.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در استان سمنان، شهرستان شاهرود، خیابان امام خمینی(ره)، نبش کوچه هفتم، پلاک 152(دبیرستان غیر دولتی بصیرت) واقع شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از روند برگزاری دوره‌ها با شماره 09387827817 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha