گسترش خدمات رایگان سلامت در مناطق محروم بوشهر
کد خبر: 3916314
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی بوشهر مطرح کرد:

گسترش خدمات رایگان سلامت در مناطق محروم بوشهر

مرادعلی فولادوند اظهار کرد: ﺍﺭﺍئه ﺧﺪﻣﺎﺕ رایگان ﺳﻼ‌ﻣﺖ ﺑﻪ مردم ﻣﻨﺎﻃﻖ ﮐﻢ‌ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ و محروم ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﻮﺷﻬﺮ ﮔﺴﺘﺮﺵ ﻣﯽ‌ﯾﺎﺑﺪ و این مکتب عملی گروه‌های جهادگرانه بسیجی و ولایتمدار و انقلابی و پیروان حضرت مهدی(عج) است و لذا این صدقه جاریه است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مرادعلی فولادوند، مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی استان بوشهر  صبح امروز، ۲۲ مردادماه در نشست هم‌اندیشی مسئولان کانون‌های بسیج جامع پزشکی استان بوشهر  که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: فلسفه وجود بسیج کمک به نیازمندان و مستضعفان است. امروز با توجه به اینکه ویروس کرونا برخی از برنامه‌های این سازمان را تحت تأثیر قرار داده است، ما می‌توانیم با همکاری اقشار  و ارگان‌های مختلف، کارهای جمعی مانند رزمایش کمک مؤمنانه را گسترش دهیم.

مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی استان بوشهر افزود: طی ماه‌های اخیر در برخی از شهرستان‌ها کانون‌های بسیج جامع پزشکی به‌صورت خودجوش فعالیت‌های قابل توجهی داشته و اقدامات قابل تحسینی انجام داده‌اند، اما ما وظيفه داريم كه اقدامات صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانيم.

فولادوند یادآور شد: با توجه به اینکه احتمال دارد کرونا تا ماه‌های آینده مهمان ما باشد، باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تیم‌های جهادی طرح شهيد رهنمون را فعال كرده و آنها را برای انجام خدمات آموزشی، غربالگری و كمک در مبارزه با كرونا به روستا‌های تحت پوشش اعزام کنیم.

مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی استان بوشهر اظهار کرد: برخی کانون‌ها در شهرستان‌ها فعالیت خود را در یک حوزه متمرکز کرده‌اند، این در حالی است که حوزه سلامت بعد از آموزش و پرورش گسترده‌ترین حوزه فعالیت را دارد و نيروهای بسيج جامعه پزشكی نيز از بين همين كاركنان حوزه سلامت با شما همكاری می‌كنند.

وی بیان کرد: کانون‌ها باید در همه حوزه‌های سلامت فعالیت داشته باشند و تمام منطقه جغرافیایی در شهرستان از خانه بهداشت تا بيمارستان را می‌توانند مورد پوشش خدمت‌رسانی خود قرار دهند.

فولادوند اظهار کرد: یکی از اقداماتی كه با توجه به شرايط كنونی می‌تواند مورد توجه قرار گيرد كمک به كادر درمان در بيمارستان‌ها است كه هم به‌صورت همراه بيمار در بيمارستان و هم به‌صورت كمک به بيماران كرونايی بعد از ترخيص از بيمارستان می‌تواند انجام شود.



سیده‌فردوس رضوی

انتهای پیام
captcha