قدردانی فرمانده سپاه تهران از تولید مسابقه‌ای قرآنی در شبکه 1
کد خبر: 3916387
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
طی نامه‌ای به رئیس صداوسیما صورت گرفت؛

قدردانی فرمانده سپاه تهران از تولید مسابقه‌ای قرآنی در شبکه 1

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ طی نامه‌ای از اهتمام رئیس سازمان صداوسیما برای تهیه و تولید یک‌ مسابقه تلویزیونی با محوریت قرآن در شبکه یک سیما قدردانی کرد.

تقدیر فرمانده سپاه تهران از رییس صدا و سیما

به گزارش ایکنا، سرتیپ دوم پاسدار محمد یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ طی نامه‌ای به علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما از تولید و پخش مسابقه تلویزیونی «ترنم» در شبکه یک سیما قدردانی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است؛ نظر به اینکه در چند هفته اخیر شاهد پخش مسابقه قرآنی جذاب و معنوی ترنم از شبکه یک سیما هستیم که فضاسازی قرآنی و معنوی مناسبی در جامعه ایجاد کرده و بازخوردهای خوبی در بین مردم و علاقه‌مندان کلام الهی به‌ ویژه نوجوانان عزیز داشته است، جا دارد از اهتمام مسئولان محترم شبکه یک سیما و دست‌اندرکاران تهیه این مسابقه ویژه قرآنی که با فضاسازی مناسب روحیه ویژه‌ای در نوجوانان جهت انس و ارتباط با قرآن کریم و نیز شناسایی و معرفی نخبگان قرآنی نوجوان به عموم مردم ایجاد کرده است، تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم با حمایت و اهتمام جنابعالی و مدیران محترم شبکه‌ها، زمینه تولید و پخش برنامه‌های تأثیرگذار و فرهنگ‌ساز قرآنی بیشتر شود و علاوه بر زحماتی که عزیزان شبکه قرآن و معارف سیما می‌کشند که قابل تقدیر نیز هستند، سایر شبکه‌ها هم در این امر مهم وارد شوند.

گزارشی از پشت صحنه مسابقه تلویزیونی ترنم

انتهای پیام
captcha