مؤسسه‌های مردمی یاریگر دولت و حامی محرومان هستند
کد خبر: 3917147
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴

مؤسسه‌های مردمی یاریگر دولت و حامی محرومان هستند

معاون سیاسی امنیتی - اجتماعی استانداری کردستان گفت: مؤسسه‌های مردمی با پیگیری و رفع مشکلات شهروندان، یاریگر دولت و حامی مردم محروم هستند.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی امنیتی - اجتماعی استانداری کردستان امروز، 27 مردادماه در بازدید از مؤسسه خیریه زانیاران کردستان، اظهار کرد: فعالیت مرکز نگهداری زنان آسیب دیده و در معرض آسیب با عنوان «خانه امن» و مرکز نگهداری دختران آسیب دیده و در معرض آسیب به نام «ندای مهر» که زیر نظر مؤسسه مردم نهاد زانیاران کردستان اداره و مدیریت می‌شود،قابل تقدیر است.

وی افزود: با توجه به اینکه پدیده زنان و دختران آسیب دیده محصول گسترش انواع آسیب‌های اجتماعی است قراردادن این مکان توسط افراد خیر، محل امنی برای این افراد و مانعی جهت پیشگیری از آسیب‌های بعدی است.

خوش‌اقبال عنوان کرد: با توجه به گسترش خانواده‌ها و مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دغدغه مندی اعضای این مؤسسه در راستای امنیت و حمایت از این زنان و دختران آسیب دیده شایسته تقدیر و ستایش است.

وی فعالیت مؤسسه‌های مردم نهادی که برآمده از دل مردم و مطالبه‌گر حقوق آن‌ها هستند ارزشمند برشمرد و یادآور شد: نیت خیر شما با عشق به مردم و انگیزه مثبت منجر به رفاه و امنیت اجتماعی خواهد شد.

فرانک قدسی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان در ادامه این بازدید اقدام ارزشمند موسسه مردم نهاد زانیاران را ستودنی برشمرد و گفت: فعالیت ‌انجمن‌های مدنی در حوزه طلاق و اعتیاد که در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ورود یافته‌اند کاری ارزشمند و گامی در راستای کاهش آسیب‌ها است.

وی با بیان اینکه مرکز «خانه امن» که یکی از بخش‌های زیر پوشش مؤسسه مردم نهاد ئاسوی زانیاران است، یادآور شد: این مؤسسه دغدغه مند امنیت و سلامت اجتماعی زنان و دختران آسیب دیده بوده و با حمایت از این قشر از گسترش آسیب‌های دیگر جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha