برگزاری مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» در لرستان
کد خبر: 3918052
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

برگزاری مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» در لرستان

به‌مناسبت ماه محرم مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حماسه حسینی» توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی در راستای اشاعه گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین(ع)، با محوریت جلد اول کتاب «حماسه حسینی» استاد شهید مرتضی مطهری و با شعار «هر خانه یک حسینیه» هم‌زمان با ایام ماه محرم، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» در لرستان

شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی، در دو بخش چهارگزینه‌ای و نقاشی(ویژه کودکان و نوجوانان)، آزاد است. این مسابقه به‌صورت آنلاین و از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir برگزار می‌شود.

زمان ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه از ابتدای شهریور آغاز شده و تا یک ماه ادامه خواهد داشت و در نهایت به 40 نفر از برندگان در بخش‌های مختلف جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ کتاب حماسه حسینی، مجموعه‌اى است دو جلدى که جلد اول آن شامل سخنرانی‌ها و جلد دوم مشتمل‌ بر نوشته‌ها و یادداشت‌هاى استاد شهید  مرتضی مطهری درباره حادثه کربلاست. این کتاب شامل هفت فصل است. فصل اول تحت عنوان «حماسه حسینى» مجموعه سه سخنرانى استاد شهید تحت همین عنوان است که در حدود سال 1347 هجرى شمسى در حسینیه ارشاد ایراد شده است.

انتهای پیام
captcha