آغاز پویش «ایران همدل» در کردستان
کد خبر: 3922774
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

آغاز پویش «ایران همدل» در کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان از آغاز پویش «ایران همدل» با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در این استان خبر داد.

محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: آیین جشن عاطفه‌ها هر ساله در هفته آخر شهریورماه همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها امسال از 22 شهریورماه شروع شده و تا 11 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت، افزود: در این راستا کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های اجرایی سطح استان کردستان و در قالب پویش «ایران همدل» به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند اقدام کرده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان بیان کرد: امسال با توجه به شرایط حساس کرونایی و راه‌اندازی آموزش الکترونیک نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان متفاوت‌تر از گذشته شده است و گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان و دانشجویان به یک نیاز اساسی درآمده است. در این راستا در تلاشیم تا با کمک خیران در کنار تأمین لوازم‌التحریر و پوشاک دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند بتوانیم نیازهای اساسی آموزشی آنان را نیز تأمین کنیم.

شیخی‌زاده با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌صورت الکترونیکی گفت: خیران می‌توانند کمک‌های خود به جشن عاطفه‌ها را از طریق اپلیکیشن‌های سکه، سنا و بله، یا با شماره‌گیری کد دستوری #۰۸۷*۸۸۷۷* و پرداخت از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۴۷۳ واریز کنند.

وی از راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمیته امداد خبر داد و گفت: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند از چهارشنبه، ۲۶ شهریورماه در تمامی شهرستان‌های کردستان راه‌اندازی خواهد شد. برگزاری آیین «شور عاطفه‌ها» در سطح مدارس یکی دیگر از برنامه‌های جنبی جشن عاطفه‌هاست که با همکاری فرهنگیان و دانش‌آموزان در سطح مدارس استان کردستان اجرا می‌شود.

شیخی‌زاده یادآور شد: در حال حاضر ۱۴ هزار دانش‌آموز و هزار و ۵۰۰ دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

انتهای پیام
captcha