اعلام فراخوان اجلاس سراسری نماز در کردستان
کد خبر: 3922869
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

اعلام فراخوان اجلاس سراسری نماز در کردستان

رئیس ستاد اقامه نماز کردستان از اعلام فراخوان علمی بیست‌و‌نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» در این استان خبر داد.

اکبر عظیمی، رئیس ستاد اقامه نماز استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا، از اعلام فراخوان علمی بیست‌و‌نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» خبر داد و اظهار کرد: مهلت شرکت در این فراخوان از ۱۰ شهریورماه تا ۱۰ آذرماه بوده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام و ارسال آثار از طریق سامانه www.namaz.ir یا صندوق پستی ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ انجام می‌شود، افزود: نتایج فراخوان پایان آذرماه سال جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز www.namaz.ir اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز کردستان به محورهای بیست‌و‌نهمین اجلاس سراسری نماز اشاره و بیان کرد: مبانی و اصول تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد، آسیب‌ها، موانع و راهکارهای تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد، نقش و همگرایی نهادهای فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد از محورهای بیست‌و‌نهمین اجلاس سراسری نماز است.

وی گفت: متفکران و صاحب‌نظران، حوزویان و دانشگاهیان، امامان جمعه و جماعت، مدیران مدارس، معلمان و مربیان امور تربیتی، پدران و مادران و فعالان تولید محتوای نمازی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های علمی و پژوهشی، ادبی و هنری و ایده‌ها و تجربیات موفق به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

عظیمی با اشاره به پذیرش مقالات علمی، پژوهش‌های کاربردی و رساله دکتری و کارشناسی ارشد در بخش علمی و پژوهشی، بیان کرد: در بخش ادبی و هنری کتاب (مرجع، آموزشی، ادبی) نیز درسنامه‌ها (کتاب راهنما یا کتاب کار)، فیلم کوتاه، پویانمایی، موشن‌گرافی و طرح‌های گرافیگی پذیرفته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از صاحبان آثار و مقالات برتر تجلیل و گزیده‌ای از آثار، تحقیقات و تألیفات منتشر خواهد شد، یادآور شد: به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی حضور در فراخوان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha