توزیع بسته‌های مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان سنندجی
کد خبر: 3923011
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

توزیع بسته‌های مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان سنندجی

رئیس اداره اوقاف سنندج از اهدای ۱۰۰ بسته مهر تحصیلی به دانش‌آموزان در راستای اجرای نیت موقوفه تهمینه مجیددخت خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، آرمان شریفی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج در مراسم اهدای بسته‌های مهر تحصیلی که دیروز، 24 شهریورماه در بقعه متبرکه امامزاده پیر محمد برگزار شد، اظهار کرد: وقف نمونه بارز عدالت اجتماعی است؛ چراکه راهکار رفع بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه سنت حسنه وقف همچون چشمه‌ای همیشه جاری ثمرات نیک خود را مشمول نیازمندان جامعه کرده است، افزود: ماندگاری، تعیین نیت و تولیت سه شاخصه اصلی وقف است که وقف را به‌صورت شاخص از هر نوع احسان و نیکوکاری متمایز کرده است.

رئیس اداره اوقاف سنندج از توزیع ۱۰۰ بسته مهر تحصیلی به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و بیان کرد: این بسته‌ها شامل کیف و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه بوده و اعتبار آن از محل موقوفه تهمینه مجیددخت پرداخت شده است.

وی وقف برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان را یکی از نیازهای روز شهرستان سنندج دانست و گفت: با ثبت موقوفات جدیدی در عرصه وقف تحصیلی شرایط لازم برای رشد علمی و اجتماعی آینده‌سازان ما فراهم خواهد شد.

شریفی با بیان اینکه هر فردی با قدمی، قلمی، نفسی و درهمی می‌تواند در راه وقف قدم بردارد، یادآور شد: حدود ۹۰ درصد موقوفات استان کردستان وقف بر مساجد است اما امروز دیگر مساجد در اولویت وقف نیست بلکه باید وقف‌هایی با نیات نیازهای روز جامعه وقف کرد.

انتهای پیام
captcha