برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن لشکر ۲۸ پیاده کردستان
کد خبر: 3923071
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن لشکر ۲۸ پیاده کردستان

مرحله منطقه‌ای بیستمین دوره مسابقات قرآن مقطع کارکنان پایور و وظیفه در لشکر ۲۸ پیاده کردستان در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خليل عبداللهی، رئيس عقيدتی ـ سياسی لشكر ۲۸ پياده استان كردستان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات قرآن مقطع کارکنان پایور و وظیفه در لشکر 28 پیاده استان تا پایان شهریورماه برگزار می‌شود.

وی افزود: گسترش فرهنگ غنی و اصيل قرآن كريم بين كاركنان نزاجا، آشنايی كاركنان با معارف نورانی قرآن و ايجاد رقابت سالم و معنوی بين قاريان و حافظان قرآن از مهم‌ترين اهداف برگزاری اين دوره از مسابقات قرآنی است.

حجت‌الاسلام عبداللهی بیان كرد: اين مسابقات در سه مرحله يگانی، منطقه‌ای و سراسری برگزار می‌شود و مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات قرآن به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در کردستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآن در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و اذان برگزار شد، گفت: این مسابقات در دو مقطع زیر ۱۵ سال و بزرگسالان برگزار شد. قرعه‌های رشته قرائت تحقیق جهت تمرین و اجرا در مسابقات تعیین شده و شرکت‌کنندگان باید با تمرین بر روی آیات یادشده آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات بالا ببرند.

رئيس عقيدتی ـ سياسی لشكر ۲۸ پياده كردستان به قرعه‌های رشته تحقیق اشاره و بیان کرد: سوره نحل آیات 103 تا 108، سوره عنکبوت آیات هشت تا 13 و سوره زمر آیات 22 تا 27 و آیات 43 تا 48 از قرعه‌های منتخب برای قاریان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات قرآن است.

حجت‌الاسلام عبداللهی در پایان یادآور شد: زمان برگزاری این مرحله از مسابقات متعاقباً از سوی دفتر عقیدتی ـ سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha