تجلیل از دو هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کردستان
کد خبر: 3923294
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

تجلیل از دو هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کردستان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از تجلیل از دو هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، ذبیح‌الله مالکی، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز، ۲۶ شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های کردستان، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه شروع تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس در استان کردستان افزود: ۲۴۳ ویژه‌برنامه در چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان کردستان برگزار خواهد شد.

مالکی با اشاره به اینکه در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک میلیون نفر از پیشکسوتان کشور تجلیل خواهند شد، بیان کرد: در این راستا دو هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس استان کردستان تحلیل می‌شوند. استان کردستان دارای شش هزار پیشکسوت دفاع مقدس است که تا پایان سال از تعداد دیگری از این پیشکسوتان تجلیل خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان ادامه داد: امسال مراسم رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار نخواهد شد و یک مراسم تجلیل از پیشکسوتان در استانداری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۰۵ ستاد دفاع مقدس در کشور تشکیل شده است، گفت: از این تعداد ۱۱ ستاد در استان کردستان تشکیل شده که ۹۷ کمیته زیر مجموعه دارد که کار رصد، پایش و ارزیابی برنامه‌های هفته دفاع مقدس را انجام می‌دهند.

مالکی با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس از سوم خردادماه شروع شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: در کل ۱۰ ماه این برنامه‌ها اجرا خواهد شد و برای تمام اعضای کمیته برنامه پیش‌بینی شده است.

وی از رونمایی از مجسمه نماد مقاومت و پایداری استان کردستان در این هفته خبر داد و گفت: این مجسمه در پارک آبیدر سنندج نصب شده است. ۵۰ عنوان کتاب از خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و مستندات باشگاه افسران سنندج در مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha