توزیع ۷۰۰ بسته مهر تحصیلی در کردستان
کد خبر: 3923969
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

توزیع ۷۰۰ بسته مهر تحصیلی در کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از توزیع ۷۰۰ بسته مهر تحصیلی به ارزش ۱۰۵ میلیون تومان بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت کردستانی خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، دیروز، 29 شهریور ماه در مراسم نمادین توزیع بسته‌های مهر تحصیلی در مدرسه براداران احمدی نایسر از توزیع 700 بسته مهر تحصیلی به ارزش 105 میلیون تومان بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت کردستانی خبر داد و اظهار کرد: این بسته‌های مهر تحصیلی بین دانش‎آموزان بی بضاعت سنندج، مریوان، قروه و بیجار توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال بیشترین بسته‌های مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان نایسری توزیع شده است، افزود : 150 بسته مهر تحصیلی از محل نیات واقفان خیراندیش تهیه و امروز بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت نایسری توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف کردستان بیان کرد: با توجه به تحقیقات صورت گرفته مدارس نایسر دارای بیشترین تعداد دانش‌آموزان کم‌بضاعت بوده است در این راستا سبد کالا، بسته‌های معیشتی، لوازم بهداشتی، لوازم‌التحریر و لباس فرم مدارس به همت واقفان نیک‌اندیش و اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.

وی در پایان یادآور شد: هزینه این بسته‌های مهر تحصیلی از محل موقوفاتی با نیت کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت و نیت خیرات و مبرات تأمین شده است.

سیدفواد حسینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، در ادامه این مراسم با تقدیر از خدمات ارزنده اداره اوقاف به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اظهار کرد: وقف چشمه همیشه جاری است که خیرات و مبرات آن تا روز قیامت ماندگار خواهد بود.

وی افزود: در چندسال اخیر اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان در قالب اجرای امینانه نیات واقفان خانواده‌های دانش‌آموزان را مورد حمایت قرار داده است که این امر در شرایط سخت کنونی می‌تواند یاری‌گر دانش‌آموزان نیازمند استان و موجب دلگرمی خانواده‌های بی‌بضاعت باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در پایان یادآور شد: منطقه نایسر به دلیل محرومیت زیاد نیازمند حمایت و حضور هر چه بیشتر خیرین برای تأمین اولین نیازهای زندگی است.

انتهای پیام
captcha