ایمان به سنت‌های الهی پیروزی و فتح را به دنبال دارد
کد خبر: 3924325
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

ایمان به سنت‌های الهی پیروزی و فتح را به دنبال دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه ایمان و اعتقاد و یاری جستن از خدا، پیروزی و فتح را به دنبال دارد، تصریح کرد: امروز دیگر نام و نشانی از فرماندهان صدام نیست این در حالی است که ملت ما برای زیارت شهدا و یادمان‌های دفاع مقدس سر از پای نمی‌شناسند چراکه شهدای دفاع مقدس ما، امامزادگان عشق و ایثار هستند.

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان که امروز، 31 شهریور ماه در استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال هفته دفاع مقدس به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و مراسم این هفته با سخنرانی رهبر معظم انقلاب آغاز خواهد شد.

وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس تمام سختی‌ها و مشکلات جبهه‌های نبرد را تحمل کردند و جان خود را هدیه کردند و از پا افتادند تا ما برپا بمانیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: صدام در روزهای آغاز پیروز انقلاب اسلامی با ادعاهای دروغین خود و گرفتن بخش‌های از خاک کشور سعی داشت تا در مقابل ایران اسلامی بایستد و در بررسی‌ها خود فقط تجهیزات را دیده بود غافل از اینکه در این بررسی‌ها، پشتیبانی خداوند متعال، رهبری داهیانه امام، پشتیبانی، همگامی و همراهی ملت ایران را نادیده گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن پشت دروازه‌های خرمشهر 34 روز متوقف شد، بیان کرد: یکی از پیروز‌ی‌های بسیار موفق دوران دفاع مشروع ایران اسلامی، آزادی خرمشهر و بازگشت به آغوش ایران اسلامی بود.

پذیرش متجاوز بودن صدام در جامعه جهانی

سردار حسینی با اعلام اینکه جامعه جهانی هر چند دیر اما متجاوز بودن صدام را پذیرفتند، اعلام کرد: در دوران دفاع مقدس با حضور ملت ایران پوزه صدام به خاک مالیده شد، ماشین‌های جنگی‎اش از حرکت ایستادند و نیروهایش نابود شدند.

وی اعلام کرد: در این دوران برای حفظ مرزهای ایران اسلامی رزمندگان اسلام اروند خروشان، 40 کیلومتر باتلاق را پشت سر گذاشتند و نشان دادند که ایمان و اعتقاد و یاری جستن از خدا، پیروزی و فتح را به دنبال دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ادامه داد: در دروان دفاع مقدس رهبری کاریزماتیک امام در بسیج امکانات بر تمام تجهیزات جنگی، هواپیماهای جنگی، رادارها، بمب‌های شیمیایی، دلارهای نفتی کشورهای حاشیه خلیج فارس، کمک‌های فرانسه، جنگ نفت‌کش‌ها و بمباران شهرها پیروز شد.

وی تأکید کرد: ملت ایران با دو هزار و 877 روز مبارزه نشان دادند که ایستادگی فعال جواب می‌دهد چراکه عزم راسخ ملت ایران جهان کفر را با شکست مواجه کرد.

سردار حسینی افزود: امروز دیگر نام و نشانی از فرماندهان تحصیلکرده صدام نیست این در حالی است که ملت ما برای زیارت شهدا و یادمان‌های دفاع مقدس سر از پای نمی‌شناسند چراکه شهدای دفاع مقدس ما، امامزادگان عشق و ایثار هستند. امروز سر تعظیم در برابر همه شهدا، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس فرود می‌آوریم چراکه موفقیت و پیروزی ایران اسلامی حاصل ایستادگی فعال، آگاهی، وحدت و انسجام آنان است. امروز وحدت، یکپارچگی، همراهی و همگامی ملت و مسئولان می‌تواند محور مقاومت را به پیروزی برساند، فلسطین اشغالی را آزاد کند و آمریکای خائن و تحریم‌هایش را با شکست مواجه کند.

تحریم‌های آمریکا مصرف داخلی دارد

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های امروز آمریکا، تهدیدها و شعارهای ترامپ امروز فقط برای مصرف داخلی و جنبه تبلیغات انتخاباتی را دارد، بیان کرد: امروز این افتخار ماست که می‌توانیم در انتخابات آمریکا نقش داشته باشیم و لرزه به اندام آن‌ها بیاوریم و این امر به برکت دفاع مقدس محقق شده است.

سردار حسینی یادآور شد: این وعده و نصرت الهی است که پیروزی با ماست و باید همه با هم باشیم تا مشکلات را پشت سر بگذاریم و کشور را به جایگاه حقیقی خود در سطح جهان برسانیم.

سردار ذبیح‌الله مالکی، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان هم در این آیین گفت: ۱۱ ستاد استانی و ۹۷ کمیته تشکیل شده که با ریاست استاندار کردستان برنامه‌های هفته دفاع مقدس را پیگیری کنند.

وی یادآور شد: در استان کردستان از دو هزار نفر پیشکسوت دوران دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور با حضور رهبر معظم انقلاب و به صورت ویدئو کنفرانس تجلیل و تکریم می‌شود.

انتهای پیام
captcha