تجلیل از بانوان پیشکسوت رزمنده کردستان
کد خبر: 3924345
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

تجلیل از بانوان پیشکسوت رزمنده کردستان

کارشناس امور فرهنگی بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از بانوان پیشکسوت رزمنده در عرصه مقاومت و پایداری تجلیل می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، ئالا شهسواری، کارشناس امور فرهنگی بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌هایی در استان برگزار می‌شود که تجلیل از سه بانوی پیشکسوت عرصه مقاومت و پایداری از جمله این برنامه‌هاست.

وی مشارکت در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس که به همت کمیته بانوان دفاع مقدس استان برپا می‌شود را از دیگر اقدامات امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان دانست و افزود: این نمایشگاه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برپا خواهد شد.

کارشناس بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان تهیه محتوا در خصوص هفته دفاع مقدس و انتشار در فضای مجازی، فضاسازی محیطی، برگزاری مسابقه استانی دفاع مقدس ویژه بانوان و تشکیل جلسه هیئت اندیشه ورز با حضور بانوان فعال و نخبه استان را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در هفته گرامیداشت دفاع مقدس بیان کرد.

وی از تشکیل گروه ۲۷۰ نفره بانو یاران استان در فضای مجازی خبر داد و عنوان کرد: به منظور اطلاع‌رسانی سریع‌تر و دسترسی آسان‌تر بانوان تشکل‌های وابسته این اداره‌کل، به فعالیت‌ها و اخبار مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی کردستان، گروه بانو یاران در پیام رسان واتساپ تشکیل شده و ۲۷۰ نفر عضو دارد.

شهسواری با اشاره به سایر فعالیت‌های انجام شده توسط امور بانوان تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: تشکیل همیاران تبلیغ، تشکیل هیأت اندیشه‌ورز، تشکیل هیأت نهضت تبلیغ، ثبت‌نام ۵۰ نفر از بانوان در طرح هُدات و برگزاری دو همایش همیاران تبلیغ به منظور تجلیل از همسران روحانیون مستقر و امامان محله از جمله اقدامات انجام شده توسط امور بانوان کردستان در سال جاری بوده است.

انتهای پیام
captcha