شرکت ۱۰۸ طلبه و روحانی کردستانی در مسابقه «سوره دهر»
کد خبر: 3924525
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

شرکت ۱۰۸ طلبه و روحانی کردستانی در مسابقه «سوره دهر»

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از شرکت ۱۰۸ نفر از طلاب و روحانیون استان کردستان در مسابقه قرآنی «سوره دهر» خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۷ نفر برگزیده شدند.

حجت‌الاسلام حسین شهسواری، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه تفسیر «سوره دهر» ۲۵ مردادماه امسال مصادف با روز خانواده ویژه طلاب و روحانیون استان کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه قرآنی به همت واحد امور قرآنی معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در فضای مجازی برگزار شد، افزود: سؤالات این مسابقه قرآنی مصادف با روز خانواده در کانال عشاق محمد بارگذاری شد و شرکت‌کنندگان پاسخ‌های خود را به ایدی این کانال ارسال کردند.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به منابع این آزمون قرآنی اشاره و بیان کرد: «أنوار التنزیل و أسرار التأویل»، «تفسیر البیضاوی»، «مجمعُ‌البیان فی تفسیر القُرآن»، «التفسیر الکبیر»، «الدر المنثور فی التفسیر بالمأثور»، «تفسیر نور الثقلین»، از منابع در نظر گرفته شده برای این مسابقه قرآنی بود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی عنوان کرد: ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن کریم و ایجاد شور قرآنی بین آحاد مردم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی بوده است.

حجت‌الاسلام شهسواری از شرکت 108 نفر از طلاب و روحانیون استان کردستان در مسابقه قرآنی «سوره دهر» خبر داد و اعلام کرد: از این تعداد 57 نفر از طلاب و روحانیون برگزیده شدند.

وی با اشاره به اینکه بازده زمانی برای شرکت در این مسابقه قرآنی را ۱۵ شهریورماه گذشته عنوان کرد و یادآور شد: از نفرات برگزیده این مسابقه قرآنی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha