وجود ۲۲ هزار نسخه کتاب در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج
کد خبر: 3925291
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

وجود ۲۲ هزار نسخه کتاب در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج

سرپرست کتابخانه عمومی امام خامنه‌ای سنندج با اشاره به وجود ۱۱ هزار عنوان کتاب در این کتابخانه اظهار کرد: در مجموع ۲۲ هزار نسخه با موضوعات مختلف در کتابخانه‌ای امام خامنه‌ای وجود دارد.

حجت‌الاسلام نادر رضایی، سرپرست کتابخانه عمومی امام خامنه‌ای سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، کتابخانه امام خامنه‌ای را از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان دانست و اظهار کرد: کتاب‌های ارزشمندی در این کتابخانه وجود دارد و سعی شده تا بیشتر کتاب‌های مورد نیاز جامعه به ویژه روحانیون در این کتابخانه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به وجود 11 هزار عنوان کتاب در کتابخانه امام خامنه‌ای افزود: در مجموع 22 هزار نسخه با موضوعات مختلف در کتابخانه‌ای امام خامنه‌ای وجود دارد.

رضایی با اشاره به ظرفیت فیزیکی و سالن‌های این کتابخانه بیان کرد: کتابخانه امام خامنه‌ای در 6 طبقه احداث و شامل بخش‌های مختلف است که می‌توان از این ظرفیت فیزیکی در راستای آموزش روحانیون نهایت استفاده را برد.

وی محدود بودن بودجه کتابخانه را یکی از مشکلات این کتابخانه دانست و بیان کرد: باید با اتخاذ سازوکارهای لازم به نوعی برای هزینه‌های این کتابخانه درآمدزایی کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه قبل از اینکه کرونا شیوع پیدا کند این کتابخانه بسیار فعال و مکانی برای مطالعه دانش‌آموزان و دانشجویان بود، اعلام کرد: تا قبل از شیوع کرونا روزانه حداقل به ۹۰۰ نفر خدمات ارائه می‌شد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم در آینده نزدیک با توجه به در اختیار داشتن منابع فقه امام شافعی(رض) در این مجموعه، کتابخانه عمومی امام خامنه‌ای به پایگاه اصلی منابع فقه شافعی در سطح دنیا تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha