اعلام فراخوان کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» در کردستان
کد خبر: 3925306
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

اعلام فراخوان کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان از اعلام فراخوان اولین کنگره ملی شعر آیینی (فهما) با عنوان «سوگواره ایل» بین کانون‌های مساجد کشور خبر داد.

کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: كنگره ملی شعر آيينی(فهما) با عنوان «سوگواره ايل» بین کانون‌هاي مساجد کشور با موضوع سیره پیامبران و ائمه اطهار و اولیا، ادعیه، مناجات‌ها، مفاهیم قرآن، محرم و صفر، شعر آئینی و مقاومت و بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می توانند آثار خود را در همه قالب های شعر کلاسیک و آزاد به این کنگره ملی ارسال کنند، افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این سوگواره می‌توانند آثار خود را تا 20 صفر از طریق فضای مجازی به شماره 09390956543 ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان اعلام کرد: اين كنگره يكی از برنامه‌های دارای امتياز در طرح ملی فهما است که کانون‌های استان با شرکت و ثبت آن در سامانه «بچه‌های مسجد» می‎توانند مشمول دریافت امتیاز شرکت در این مسابقه شوند.

وی با اشاره به ضوابط و شرایط کلی این کنگره یادآور شد: آثار باید مرتبط با موضوعات جشنواره، هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال و اشعار ارسالی نباید در هیچ جشنواره‌ای مقام آورده و یا در کتابی چاپ شده باشد.

انتهای پیام
captcha