راه‌اندازی غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها» در کردستان
کد خبر: 3925845
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

راه‌اندازی غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها» در کردستان

مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کردستان از راه‌اندازی غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس با عنوان «روشنای خاطره‌ها» از ۳۱ شهریورماه تا ۱۷ مهرماه در فضای مجازی خبر داد.

شهرام ستاری، مسئول واحد فرهنگ ومطالعات پایداری حوزه هنری استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس به منظور معرفی کتاب‌های حوزه هنری با موضع دفاع مقدس در فضای مجازی دایر شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی غرفه مجازی کتاب از 31 شهریورماه تا 17 مهرماه افزود: انتشارات سوره مهر حوزه هنری با همکاری انتشارات شهید کاظمی، روایت فتح و 27 بعثت مجموعه ای ارزشمند از تولیدات خود را با موضوع دفاع مقدس در قالب خاطرات، رُمان و داستان، شعر و پژوهش دایر شده است.

مسئول واحد فرهنگ‌ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کردستان با اشاره به اینکه این غرفه با امکان خرید آنلاین و توضیحات کامل هر اثر به آدرس roshana.ir در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است، بیان کرد: 20 درصد تخفیف و ارسال رایگان کتب انتخابی از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه مجازی است.

وی عنوان کرد: در کردستان این نمایشگاه با نکوداشت یاد و خاطره شهید والا مقام حاج ماموستا برهان عالی از چهره‌های علمی و تقریبی کردستان نامگذاری شده است.

ستاری اعلام کرد: به همین مناسبت کتاب «سرودهای بی‌تکرار» به قلم شیلان آویهنگی در مورد خاطرات شاعران انقلابی کردستان و از تولیدات حوزه هنری استان کردستان امروز، هفتم مهرماه در آرامگاه شهید حاج ماموستا برهان عالی رونمایی می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: این کتاب و دیگر کتب منتشر شده حوزه هنری استان کردستان از جمله «نبرد کوسالان»، «فرزند کردستان»، «محبت پنهان»، «ژه‌هر باران» در نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند این کتب را با 20 درصد تخفیف تهیه کنند.

انتهای پیام
captcha