اعلام فراخوان طرح پژوهشی «بررسی روش‌های مطلوب و استاندارد حفظ قرآن» در کردستان
کد خبر: 3926220
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

اعلام فراخوان طرح پژوهشی «بررسی روش‌های مطلوب و استاندارد حفظ قرآن» در کردستان

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اعلام فراخوان طرح پژوهشی «روش‌های مطلوب و استاندارد حفظ قرآن» از امروز، 8 مهرماه در کردستان خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دبیرخانه ستاد راهبری حفظ قرآن کریم کشور واقع در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف‌ و‌ امور خیریه در راستای استانداردسازی و استخراج مدل‌های مطلوب فراخوان طرح پژوهشی «بررسی روش‌های حفظ قرآن کریم» را اعلام کرد.

وی افزود: دبیرخانه ستاد راهبری حفظ قرآن کریم کشور در نظر دارد به منظور شناسایی و معرفی روش‌های مطلوب و استاندارد برای حفظ قرآن کریم به شناسایی و احصای روش‌های حفظ قرآن کریم در داخل و خارج از کشور بپردازد.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: به همین منظور مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از پژوهشگران و اساتید علاقمند دعوت می‌کند با تکمیل کاربرگ فرم پژوهشی در این فرخوان شرکت کنند.

وی به فرصت شرکت در این فراخوان اشاره و عنوان کرد: پژوهشگران از امروز، هشتم مهرماه تا 20 مهرماه فرصت دارند تا در این فراخوان شرکت کنند.

همتی با اشاره به شرایط لازم برای شرکت پژوهشگران اعلام کرد: آشنایی با موضوع حفظ قرآن کریم و داشتن سوابق علمی و آموزشی مرتبط با این موضوع، دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد به بالا (یا معادل حوزوی آن) از شرایط لازم برای شرکت در این فراخوان پژوهشی است.

وی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این فراخوان پژوهشی باید طرح‌های پژوهشی خود را باید به آدرس ایمیل setadhefz@oghaf.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha