تحصیل ۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس علوم و معارف اسلامی کردستان
کد خبر: 3926229
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

تحصیل ۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس علوم و معارف اسلامی کردستان

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان از تحصیل ۵۰۰ دانش‌آموز در مداس علوم و معارف اسلامی صدرای استان کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از فعالیت مدارس صدرا در کردستان خبر داد و اظهار کرد: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در دو شهرستان بیجار و قروه در استان کردستان راه‌اندازی شدند.

وی از فعالیت دو مدرسه دخترانه و پسرانه در قروه و دو مدرسه دخترانه و پسرانه در شهرستان بیجار خبر داد و افزود: هم اکنون ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در این مدارس تحصیل می‌کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: این مدارس مورد استقبال نوجوانان و خانواده‌های آنها قرار گرفته است و مدارس بیجار و قروه امسال در پایه هفتم؛ 100 دانش‌آموز جدیدالورود داشتند.

وی از برگزاری نشست‌هایی با مدیران مدارس صدرای شهرستان‌های قروه و بیجار به منظور رفع مشکلات این مدارس اشاره و عنوان کرد: حمایت از مدارس صدرا و تجهیز آنها، افزایش تعداد کادر علمی مدارس و حضور روحانی از خواسته‌های مدیران مدارس صدرا بود که این موارد پیگیری و بررسی شد.

حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه مدارس صدرا در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم در شهرستان‌های قروه و بیجار فعال هستند، یادآور شد: در نظر داریم با برنامه‌ریزی و حمایت سازمان تبلیغات اسلامی این مدارس در استان کردستان افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha