مراسم ملی و مذهبی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود
کد خبر: 3926328
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲

مراسم ملی و مذهبی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه آیین‌های اربعین، ۱۳ آبان، هفته وحدت، ۱۶ آذر، نهم دی و ۲۲ بهمن را در نیمه دوم سال‌جاری در پیش رو داریم، گفت: این مراسم ملی و مذهبی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، دیروز، 8 مهر ماه در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیرامون برنامه‌های ملی و مذهبی نیمه دوم سال‌جاری در جمع مدیران ادارات استان کردستان، اظهار کرد: کیفیت در اولویت برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه آیین‌های اربعین، ۱۳ آبان، هفته وحدت، ۱۶ آذر، نهم دی و ۲۲ بهمن را در نیمه دوم سال‌جاری در پیش رو داریم، افزود: این مراسمات ملی و مذعبی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: رویکرد فرهنگی و تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی جزء مهم‌ترین اولویت‌ها در استان است، چرا که بُعد فرهنگی برنامه‌ها تعیین‌کننده اثرگذاری آن‌هاست.

وی به دیدگاه مقام معظم رهبری در توصیف روحانی، هدایت‌گری فکری و اعتقادی، هدایت سیاسی، خدمات‌رسانی اشاره و اعلام کرد: غم‌گساری از مردم جزو وظایف روحانیون است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه هر کس صبح کند و دغدغه‌اش فقط دنیا باشد به خدا اتصال و بهره معنوی نخواهد داشت، بیان کرد: کسی که به امر مسلمانان اهتمام نداشته باشد، مسلمان نیست و در این راستا خدمت‌رسانی به مردم باید سرلوحه کاری مدیران و مسئولان ادارات قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق کارگزاران و مدارا با ارباب رجوع یادآور شد: اهتمام به امر مسلمانان و با احترام رفتار کردن با ارباب رجوع در ادارات باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha