توزیع بیش از یک هزار محتوای علمی کرونا در مدارس کردستان
کد خبر: 3926396
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

توزیع بیش از یک هزار محتوای علمی کرونا در مدارس کردستان

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کردستان از توزیع بیش از یک هزار محتوای علمی ویژه کرونا در مدارس کردستان خبر داد.

نادر منصوری، رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از توزیع یک هزار و ۶۰۰ محتوای علمی الکترونیکی ویژه ایام کرونا در مدارس سطح استان خبر داد و اظهار کرد: این محتوای علمی الکترونیکی توسط مراقبان سلامت تولید و بین ۶۰ درصد مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این محتوای علمی الکترونیکی ویژه دانش‌آموزان، اولیا و کارکنان فرهنگی است، عنوان کرد: این محتواها در محور‌های بهداشت فردی و اجتماعی، بهداشت محیط، پیشگیری و خودمراقبتی تهیه و تدوین شده است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان بیان کرد: در این محتوا‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس توسط دانش‌آموز در قالب پوستر، فیلم، بروشور و پاورپوینت تهیه شده و در اختیار مدارس قرار گرفته است، ضمن اینکه تلاش می‌شود این پک بین ۴۰ درصد مدارس باقی مانده نیز توزیع شود.

وی از تهیه و توزیع ۵۰ هزار ماسک سه لایه قابل شستشو در سطح مدارس استان خبر داد و اعلام کرد: ماسک‌های تهیه شده ویژه مدارس کم برخوردار و حاشیه و مخصوص دانش آموزان دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول است.

منصوری با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش است، تأکید کرد: رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی، شستشوی مداوم دست‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک توسط دانش‌آموزان و عوامل اجرایی و آموزشی مدارس از دیگر اصول حفظ سلامت دانش‌آموزان در مقابله با کرونا است.

انتهای پیام
captcha