اعلام فراخوان شرکت در پویش رسانه‌ای «فراق اربعین» در کردستان
کد خبر: 3927593
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

اعلام فراخوان شرکت در پویش رسانه‌ای «فراق اربعین» در کردستان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه کردستان از اعلام فراخوان شرکت در پویش رسانه‌ای «فراق اربعین» در سطح دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محرم بیابانی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اعلام فراخوان شرکت در پویش رسانه‌ای «فراق اربعین» در سطح دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد در 2 بخش پویشی و رقابتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: بخش پویشی شامل عهدنامه و نذر فرهنگی بوده است که در این بخش مخاطبان باید به نیت جا ماندن از کاروان اربعین، کار نیکی شامل مشارکت در مواسات و کمک مؤمنانه، مشارکت در تهیه مواد ضدعفونی‌کننده و خواندن کتبی با مفاهیم و معارف حسینی در قالب یک نذر فرهنگی انجام دهند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کردستان موضوعات بخش رقابتی را شامل «در فراق اربعین»، «در فراق سردار»، «در فراق سلامت در پناه سجاد و زینب(ع)» و «مصباح اربعین» دانست و عنوان کرد: در بخش رقابتی مخاطبان می‌توانند آثار هنری و رسانه‌ای خود را اعم از عکس، فیلم، دلنوشته، خاطرات و اشعار را برای شرکت در بخش مسابقه ارسال کند.

وی اعلام کرد: دانشجویان، اساتید، همکاران دانشگاهی، فارغ‌التحصیلان فعال در فضای مجازی می‌توانند در پویش رسانه‌ای «فراق اربعین» شرکت کنند.

حجت‌الاسلام بیابانی به جوایز مرحله رقابتی از پویش اشاره و بیان کرد: 72 کمک هزینه سفر زیارتی به همراه نگین انگشتری سنگ حرم سیدالشهدا(ع) از جوایز برگزیدگان مرحله رقابتی پویش رسانه‌ای «فراق اربعین» است.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در پویش رسانه‌ای «فراق اربعین» می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.arbaeenplus.com و یا پیج انیستاگرامی arbaeenplus @ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha