تمدید فراخوان رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در کردستان
کد خبر: 3927813
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

تمدید فراخوان رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از تمدید مهلت شرکت در رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» با محوریت گرامیداشت مقام شهدا تا ۱۳ آبان خبر داد.

عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با هدف معرفی رشادت‌ها و بزرگ مردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس، به برگزاری رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» با محوریت گرامیداشت مقام شهدا، با تکیه بر ۱۱۰ روز روایت مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی از دیروز تا امروز اقدام کرده است.

وی افزود: در همین راستا فراخوان این رویداد بین‌المللی در سطح کانون‌های مساجد کردستان اعلام شد تا علاقه‌مندان آثار خود را در قالب دل نوشته، خاطره‌نویسی، عکس، صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس‌نوشت و ... از وصیت‌نامه شهدا را از طریق فضای مجازی و حضور در سایت «فهما» به آدرس https://bachehayemasjed.ir ارائه کنند.

مدیرکل ارشاد کردستان از تمدید مهلت شرکت در رويداد بين المللي روح مقاومت خبر داد و بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده شرکت‌کنندگان و درخواست کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد مهلت شرکت در این رویداد بین‌المللی تا 13 آبان، تمديد شد.

وی با اشاره به موضوعات رویداد روح مقاومت بیان کرد: این رویداد بین‌المللی به موضوعاتی از جمله قرآن و عترت در وصیت‌نامه شهدا، امام، مرجعیت و علما در وصیت‌نامه شهدا، نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت، بحث مسجد در وصیت‌نامه شهدا و توجه به امر به معروف و نهی از منکر در سیره شهدا پرداخته می‌شود.

رستمی یادآور شد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج زنده نگه داشتن و تقویت جبهه مقاومت، بازخوانی و تبیین وصایای شهدا جهت عمل به سیره و منش شهدا از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

انتهای پیام
captcha