توزیع نان و غذای گرم میان نیازمندان شیراز
کد خبر: 3929962
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

توزیع نان و غذای گرم میان نیازمندان شیراز

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز اعلام كرد: به‌مناسبت دهه پایانی صفر و شهادت امام حسن و امام رضا(ع) و همچنین رحلت رسول گرامی اسلام(ص) بیش از 10 هزار قرص نان و یك هزار و 200 پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حمیدرضا حدائق، مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز امروز، 27 مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه فعالیت‌های قرارگاه عمار این مدرسه در رسیدگی به نیازمندان همچنان ادامه دارد، گفت: به‌مناسبت دهه پایانی صفر و شهادت امام حسن و امام رضا(ع) و همچنین رحلت رسول گرامی اسلام(ص) بیش از 10 هزار قرص نان در روستاهای اطراف شیراز هزار و یك هزار و 200 پرس غذای گرم میان عزادارن و محبین اهل بیت(ع) توزیع شد.

وی با اشاره به روایتی از رسول گرامی اسلام(ص) گفت: آن حضرت فرمودند اگر می‌خواهید شفاعت من در روز قیامت شامل حال شما شود باید پنج ویژگی را داشته باشید.

حدائق این ویژگی‌ها را برشمرد و افزود: امانت‌داری، وفاداری نسبت به عهد، راست‌گویی، خوش‌اخلاقی و در جمع مردم بودن از جمله ویژگی‌هایی هستند که پیامبر(ص) بدان‌ها اشاره كرده است.

مسؤل قرارگاه تبلیغی عمار مدرسه حوزه علمیه منصوریه شیراز تأکید کرد: یکی از ویژگی‌هایی که اگر در انسان وجود داشته باشد و پیامبر(ص) نیز از آن نام‌برده بود، در بین مردم بودن است، یک شیعه باید درد مردم را بداند و بین مردم باشد تا نیاز مردم را بشناسد و بی‌تفاوت رد نشود، این حرکت‌های خیری که در این ایام مشاهده کردیم که از جمع مؤمنان در قالب گروه‌های جهادی مختلف رقم خورد حاکی از همین فرموده رسول گرامی اسلام(ص) است.

انتهای پیام
captcha