تجهیز نمازخانه‌های مدارس لرستان به فرش سجاده‌ای
کد خبر: 3930221
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷

تجهیز نمازخانه‌های مدارس لرستان به فرش سجاده‌ای

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به ساخت نمازخانه در تمام مدارس بالای ۳ کلاس لرستان، گفت: تمام مدارس لرستان با فرش سجاده‌ای مفروش می‌شود.

تجهیز نمازخانه‌های مدارس لرستان به فرش سجاده‌ایبه گزارش ایکنا از لرستان، امیر غفوری‌نژاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان دوشنبه، ۲۸ مهر در دومین جلسه ستاد اقامه نماز این اداره‌کل با تاکید بر لزوم توجه به ساخت نمازخانه‌ها در ساخت و سازهای مدارس، اظهارکرد: در تمام مدارس نوساز، نمازخانه تعبیه می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که تمام سعی و تلاش مجموعه نوسازی مدارس لرستان، این است که بتوانیم زمینه‌ای فراهم کنیم تا نمازخانه‌ای در مدارس استان از لحاظ ساخت و ساز و فرش و دیگر تجهیزات مورد نیاز مشکلی نداشته باشد، گفت: همه نمازخانه‌های مدارس لرستان به فرش سجاده‌ای و دیگر تجهیزات مورد نیاز نمازخانه‌ها مجهز می‌شوند.

غفوری‌نژاد با اشاره به ساخت نمازخانه‌ها در تمام مدارس بالای ۳ کلاس، گفت: چاپ کتاب «شرح احکام دینی» و توزیع آن در بین دانش‌آموزان از دیگر اهداف سازمانی اداره‌کل نوسازی مدارس است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با تقدیر از کارکنان نوسازی مدارس به‌دلیل کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد سال گذشته، افزود: همت والا، پشتکار و کار جهادی سه مولفه شاخص کارکنان نوسازی مدارس در کسب این موقعیت در بین دستگاه‌های اجرایی شده و با همین خصائل شاهد درخشش هرچه بیشتر اداره‌کل نوسازی مدارس لرستان در استان خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha