فعالیت 2 مدرسه علمیه قرآن‌ محور تحت نظارت مجمع‌القرآن فاطمیون گراش
کد خبر: 3933292
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

فعالیت 2 مدرسه علمیه قرآن‌ محور تحت نظارت مجمع‌القرآن فاطمیون گراش

دو مدرسه علمیه قرآن محور تحت نظارت مجمع‌القرآن فاطمیون گراش با عنوان «باقرالعلوم» در این شهرستان و «امامیان» در شهرکرد فعالیت می‌کند.

پنجشنبه//فعالیت 2 مدرسه علمیه قرآن‌ محور تحت نظارت مجمع‌القرآن فاطمیون گراش

حجت‌الاسلام سعید بصیری، مدیر مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مدرسه علمیه قرآن محور باقرالعلوم در گراش و مدرسه علمیه قرآن‌ محور امامیان در شهر کرد ویژه طلاب تحت نظارت این مؤسسه راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به مزایای راه‌اندازی این مدارس، ادامه داد: طلاب در این مدارس در کنار فراگیری علوم دینی، طی پنج سال با برنامه‌ریزی دقیق و در عین آشنایی با مفاهیم و ترجمه آیات، حافظ کل قرآن خواهد شد.

بصیری با اشاره به فعالیت مدارس این مجمع، اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید مهد و پیش‌دبستانی و دبستان دخترانه و پسرانه و دوره اول متوسط پسران، تحت نظارت مجمع فعالیت می‌کنند که دارای 250 دانش‌آموز دختر و پسر است، هرچند دوره‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. همچنین در نظر داریم تا سال تحصیلی آینده، مجوز متوسطه دور اول را ویژه دختران و متوسطه دور دوم را ویژه پسران راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه طی برنامه‌ریزی در نظر داریم تا مجتمع آموزشی به تفکیک دختران و پسران داشته باشیم، گفت: طی رایزنی با آموزش و پرورش گراش، زمینی برای این منظور در اختیار مجمع قرار گرفت. همچنین با تشکیل جلسات با خیرین، مقرر شد تا فاز نخست این مجتمع آموزشی ساخته شود تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد مجتمع آموزشی فاطمیون گراش از مهد تا دوره دوم متوسط در یک مکان اما به تفکیک دختران و پسران باشیم.

مدیر مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش درباره میزان استقبال از این مجتمع آموزشی، بیان کرد: با توجه به اینکه سال نخست راه‌اندازی مقطع ابتدایی و مهد و پیش دبستانی مدرسه بود، اما استقبال خوبی از سوی والدین صورت گرفت.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09173830137 و 09179085515 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha