دوره کارشناسی ارشد شیعه‌شناسی به زبان انگلیسی در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 3934592
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
از مهرماه 1400؛

دوره کارشناسی ارشد شیعه‌شناسی به زبان انگلیسی در قم برگزار می‌شود

رئیس دانشکده زبان و فرهنگ ملل از کسب مجوز برگزاری رشته کارشناسی ارشد شیعه‌شناسی به زبان انگلیسی در دانشگاه ادیان و مذاهب برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد اصغری، رئیس دانشکده زبان و فرهنگ ملل در گفت‌وگو با ایکنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دانشگاه ادیان و مذاهب مجوز برگزاری رشته کارشناسی ارشد شیعه‌شناسی به زبان انگلیسی را کسب کرده است، اما با توجه به این‌که دروس این رشته به زبان انگلیسی تدریس خواهد شد، و ضرورت دارد دانشجویان از آمادگی لازم برای شرکت در کلاس را دارا باشند، از علاقه‌مندان ثبت‌نام اولیه صورت می‌گیرد.

وی افزود: پس از انجام پیش‌ثبت‌نام، مصاحبه و دوره تمهیدی زبان انگلیسی برگزار می‌شود. داوطلبانی که بتوانند موفق به سپری کرد این دوره باشند، در آزمون اختصاصی ورودی دانشگاه ادیان و مذاهب شرکت و به عنوان دانشجو پذیرش می‌شوند و از مهرماه ۱۴۰۰ تحصیل خود را در رشته کارشناسی ارشد شیعه‌شناسی به زبان انگلیسی آغاز می‌کنند.

اصغری گفت: تسلط به زبان انگلیسی، قبولی در مصاحبه علمی، موفقیت در دوره تمهیدی زبان انگلیسی، قبولی در آزمون کتبی از جمله شرایط پذیرش به عنوان دانشجو در این رشته می‌باشد.

وی همچنین به مزایای این دوره اشاره کرد و گفت: دریافت مدرک معتبر کارشناسی ارشد، بهره‌مندی از اساتید مجرب، آشنایی با متون تخصصی در حوزه شیعه‌شناسی با تمرکز بر کتب و مقالات مستشرقان در این حوزه و استفاده از ممتازین دوره به عنوان استاد، پژوهشگر و مبلغ در حوزه بین‌الملل از جمله مزایای شرکت در این دوره است.

رئیس دانشکده زبان و فرهنگ ملل یادآور شد: مهلت ثبت‌نام در این دوره، ۲۵ آبان تا ۱۵ آذرماه ۱۳۹۹ است. زمان مصاحبه، ۱۱ دی‌ماه و شروع دوره، پنجشنبه ۱۸ دی‌ماه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با شماره ۰۲۵-۳۲۸۰۲۶۱۰ داخلی ۲۰۸ تماس گیرند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۱
0
0
ایا فقط ویژه طلاب است ؟
captcha