اجرای طرح «یاوران مدافعان سلامت» در کردستان
کد خبر: 3936326
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

اجرای طرح «یاوران مدافعان سلامت» در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان گفت: دو تیم درمانی متشکل از پزشکان و پرستاران داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان در قالب طرح «یاوران مدافعان سلامت» از استان‌های اصفهان و تهران به استان کردستان اعزام شدند.

پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی استان، بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی کردستان و در پی اعلام فراخوان جمعیت هلال‌احمر استان کردستان امدادگران، پرستاران و پزشکان به یاری کادر درمان استان کردستان آمدند.

وی افزود: طرح یاوران مدافعان سلامت برای اولین بار در کشور با همت جمعیت هلال‌احمر استان کردستان اجرا شده و تا عبور از شرایط اضطراری و بحران ویروس کرونا نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کردستان بیان کرد: دو تیم درمانی متشکل از پزشکان و پرستاران داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان در قالب طرح «یاوران مدافعان سلامت» از استان‌های اصفهان و تهران به استان کردستان اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این دو تیم درمانی شامل یک پزشک متخصص بیماری‌های عفونی، یک پزشک متخصص قلب و عروق، چهار پزشک عمومی و شش پرستار از استان‌های اصفهان و تهران از روز گذشته، 30 آبان‌ ماه کار خود را در بیمارستان‌های استان کردستان آغاز کردند.

جلالی در پایان یادآور شد: همچنین تعداد ۵۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان کردستان در قالب این طرح با حضور در بیمارستان‌ها و ارائه خدمات به بیماران کرونایی مدافعان سلامت را یاری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha