توزیع ۶۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کردستانی
کد خبر: 3936453
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

توزیع ۶۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کردستانی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در هفته بسیج بالغ بر ۶ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و ۱۷۰ هزار ماسک رایگان را بین نیازمندان توزیع می‌کند.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، امروز، یکم آذرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های بسیج به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی متفاوت‌تر از سال‌های قبل و به صورت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: امروز آمده‌ایم تا با تجلیل از مقام شامخ شهدا یک بار دیگر میثاق مجدد خود را با آرمان‌های بلند امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کنیم و بگویم تمامی بسیجیان در این مسیر با انگیزه وافر آماده ارائه خدمت هستند و بر سر عهد و پیمان با امامین این انقلاب خواهند ماند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اقدامات برجسته و اثر گذار بسیج از زمان شیوع بیماری کرونا بیان کرد: بسیج همواره و در هر شرایطی در کنار مردم بوده و به آنان بر حسب وظیفه خود خدمت ارائه کرده است.

وی بیان کرد: مأموریت سپاه بیت‌المقدس در استان کردستان هم در مقابله با جنگ نرم، تأمین و توسعه انقلاب اسلامی و هم اهداف امام در استان و ایجاد امنیت پایدار مقابله با جنگ نیمه سخت بوده است. سپاه در دو بخش امنیتی و جنگ نرم فعالیت‌های برجسته‌‌ای را از گذشته تا به امروز انجام داده است که برکات و دستاوردهای بسیار خوبی در بخش امنیتی، خدمات‌رسانی به عموم، آموزش، کمک به بهداشت و درمان، نظم و امنیت و کمک‌های معیشتی در سه مرحله رزمایش کمک مؤمنانه به انجام رسانده است.

حسینی با اشاره به اینکه در هفته بسیج نیز اقدامات مؤثری در بخش معیشتی و بهداشتی استان به انجام خواهد رسید، ادامه داد: سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در هفته مبارک بسیج بالغ بر 6 هزار و 200 بسته معیشتی و 170 هزار ماسک رایگان را بین نیازمندان توزیع می‌کند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان از آغاز دو همکاری بزرگ خدماتی و اشتغالزایی در استان با همکاری جهاد کشاورزی و سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان کردستان خبر داد و اعلام کرد: راه‌اندازی 240 پنل 5 کیلو واتی خورشیدی و زیر پوشش قرار گرفتن 2 هزار و 100 هکتار از اراضی آبی در سد آزاد از جمله اقدامات سپاه کردستان به منظور اشتغالزایی برای نیروهای متخصص استان بوده است.

وی یادآور شد: با همکاری بهداشت و درمان به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا طرح بیماریابی و قرنطینه بیماران طرح شهید سلیمانی در مرحله اجرا است که امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم این ویروس منحوس را در کشور ریشه کن کنیم.

در ادامه ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: یکی از تدابیر و تصمیمات مهم و با ارزش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) صدور فرمان تشکیل نیروی مقدس و مردمی بسیج بود.

وی بیان کرد: ملت ایران با اتحاد و انسجام خود در کنار هم بسیجی‌وار در تمامی عرصه‌ها چه در هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن توانستند بر تمامی دسیسه‌های دشمن فایق آیند و استقامت این ملت را به رخ جهانیان بکشانند.

امام جمعه سنندج در پایان یادآور شد: این نیرو از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات ارزشمندی نه تنها به مردم ایران اسلامی بلکه خارج از مرزها بوده است و امروز ایده و تفکر بسیجی راهگشای همه مسائل و مشکلات جامعه است.

انتهای پیام
captcha