شرکت بیش از ۱۲۰۰ کردستانی در مسابقه «یار مهربان»
کد خبر: 3936706
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

شرکت بیش از ۱۲۰۰ کردستانی در مسابقه «یار مهربان»

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری مسابقه پیامکی «یار مهربان» به مناسبت هفته کتاب خبر داد و گفت: در این مسابقه پیامکی کتابخوانی هزار و ۲۶۳ نفر کردستانی شرکت کردند.

سامان احمدی، معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به مناسبت بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی برنامه‌های گرامیداشت این هفته در استان کردستان به صورت مجازی برگزار شد.

وی از برگزاری مسابقه پیامکی «یار مهربان» به مناسبت هفته کتاب خبر داد و گفت: در این مسابقه پیامکی کتابخوانی هزار و 263 نفر کردستانی شرکت کردند.

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: برای هفته کتاب امسال کردستان برنامه‌ها و فعالیت‌هایی براساس فضای مجازی تدارک دیده شده بود تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی با اشاره به تجلیل از برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی به زودی، اظهار کرد: به ۲۸ نفر از شرکت‌کنندگان مسابقه کتابخوانی «یار مهربان» به قید قرعه جوایزی به برندگان اهدا خواهد شد.

احمدی در مورد برنامه‌های دیگر هفته کتاب یادآور شد: تجلیل از فعالان حوزه کتاب وکتابخوانی، بهره‌برداری از شش کانون و کتابخانه مسجد در سراسر استان و نمایشگاه مجازی تازه‌های نشر و کارتون و کاریکاتور کتاب و همچنین نشست‌های برخط حوزه نشر و کتاب از مهم‌ترین برنامه‌های این دوره هفته کتاب بود.

انتهای پیام
captcha